close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар підготував мережу до Нового року та Різдва

28.12.2016

Клієнти Київстар зможуть комфортно спілкуватися під час пікових святкових навантажень на мережу – для цього національний телеком-оператор розширив ємності каналів зв'язку, оптимізував параметри комутаторів і включив альтернативні маршрути для міжнародного трафіку.

До Нового року Київстар завершив монтажно-будівельні роботи з модернізації радіомережі. Більше 7000 базових станцій оснащено обладнанням з підтримкою зв'язку стандартів 3G і 4G. У результаті поліпшено якість і розширено можливості телеком-сервісів, а мобільний зв'язок нового покоління став доступний для 62% населення України в понад 5000 населених пунктів.

Напередодні Нового року Київстар збільшив охоплення мережі 3G у зоні АТО. Так, нові технології зв'язку з'явилися в місті Покровськ та прилеглих селищах: Гнатівка, Новопавлівка, Новоукраїнка, Ріг, Чунишине, Перше Травня, Троянда, Рівне. На сьогодні Київстар – єдиний серед операторів GSM, що надає послуги 3G у населених пунктах зони АТО.

Особливу увагу Київстар приділив очікуваному зростанню трафіку. У грудні 2016 року збільшено ємності каналів зв'язку між мережами Київстар та іншими телеком-операторами України, а також із зарубіжними партнерами, підключені додаткові маршрути для міжнародного трафіку. Спеціальна оптимізація параметрів комутаторів забезпечить безперервність сервісу в період пікових навантажень.

Місця проведення масових святкових заходів також будуть забезпечені надійним зв'язком. Для цього Київстар встановлює додаткове обладнання – пересувні базові станції, резервні приймачі на наявних БС тощо.

У новорічні та різдвяні свята аварійно-відновлювальні групи працюватимуть у цілодобовому режимі. В особливому режимі також буде працювати і інформаційно-довідковий центр Київстар. У новорічну ніч тут чергуватимуть співробітники «Зоряної Гвардії» – команди з найкращих представників департаменту взаємовідносин з клієнтами, відділу обслуговування ключових клієнтів і лінії абонентської підтримки.

Щороку Київстар успішно справляється зі святковим «піком», завчасно готуючись до нього. Так, у новорічні свята 2016 року за два дні – 31 грудня та 1 січня – абоненти Київстар використали 168 ТБ мобільного інтернету, здійснили та прийняли майже 550 млн дзвінків, відправили 50 млн вітальних SMS та 706 тисяч MMS. При цьому всі сервіси працювали стабільно.

Допомогти?