close
close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар підвищив якість зв’язку в бізнес-центрах, аеропортах і торговельних комплексах

26.01.2016

Національний телеком-оператор продовжує реалізацію програми адресного вдосконалення якості зв’язку. Так, на початку року було замінено обладнання внутрішніх мереж зв’язку на 30 великих об’єктах у 6 містах України. В результаті трафік передачі даних на таких об’єктах зріс більш ніж у 3 рази.

Київстар продовжує реалізацію комплексу робіт з адресного вдосконалення радіо покриття. У кінці 2015 і на початку 2016 року оператор здійснив модернізацію мереж внутрішнього зв’язку на території бізнес-центрів, торговельно-розважальних комплексів, готелів, аеропортів, тощо. У процесі таких робіт було замінено розподільчі антенні системи, встановлено обладнання 3G, у тому числі мікро БС, оптимізовано параметри радіомереж.

На даному етапі роботи по модернізації indoor-покриття охопили 30 великих об’єктів у 6 містах України. Так, у Києві встановлено обладнання для мереж 3G на території бізнес-центрів «Євразія», «Леонардо», «Парус», «Сенатор», 7 Eleven, 101 Tower, у торговельно-розважальних комплексах Silver Breeze, Ocean Plaza, «Атмосфера», Gulliver, «Аркадія», а також термінал D аеропорту «Бориспіль». Збудовано сучасні 3G мережі в торговельних комплексах Metro Cash&Сarry, «Караван», «Нагорка» (Дніпропетровськ), «Центральний» та «Злата Плаза» (Рівне), King Cross Leopolis (Львів), «Буг» (Хмельницький) і «Фабріка» (Херсон). У місті Кривий Ріг обладнання 3G встановлено на об’єктах КП «Швидкісний трамвай».

Євген Женчур, начальник департаменту та планування радіомережі «Київстар» - «дві третини активного часу люди проводять у приміщеннях, тому турбота про indoor-покриття, забезпечення якісних послуг зв’язку всередині приміщень — важливе і необхідне завдання. Одночасно з будівництвом мереж 3G у містах та селах Київстар проводить адресні роботи з покращення якості зв’язку на територіях великих об’єктів. У 2016 р ці роботи будуть продовжуватись».

Удосконалення indoor-покриття дозволило компанії підвищити показники якості голосових послуг та швидкість передачі даних в 3G мережах, а клієнтам — збільшили використання послуг. Так, за дослідженнями Київстар, у січні 2016 року загальний обсяг передачі даних на об’єктах, де проводились роботи з модернізації внутрішніх мереж, зріс на 320 процентов у порівнянні з тим же періодом минулого року.

zoryana zoryana