Новини і акції
Київстар покращує умови користування системою самообслуговування «Мій Київстар» для корпоративних абонентів
23.12.2019
Щоб зробити досвід користування системою «Мій Київстар» більш комфортним і вигідним для абонентів корпоративної форми обслуговування, з 31 грудня 2019 Київстар скасовує оплату за отримання інформації щодо витрат на корпоративний зв’язок у системі «Мій Київстар».
Таким чином, інформація в розділі «Деталізація викликів за поточний місяць» буде доступною в поточному місяці без додаткової оплати. Вартість отримання інформації у розділі «Експорт деталізації викликів по особових рахунках» та інші умови користування системою «Мій Київстар» залишаються без змін.
Із оновленими умовами системи «Мій Київстар» можна буде ознайомитись на сайті з 31 грудня.