close
close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар увійшов до десятки кращих роботодавців України

14.03.2016

Національний телеком-оператор Київстар залишається найбільш привабливим роботодавцем серед телеком-операторів в Україні за результатами дослідження компанії EY.

Київстар став одним із кращих роботодавців України за версією дослідницької компанії EY. І єдиним представником телекомунікаційного ринку серед лідерів дослідження. Крім Київстар, у топ за результатами дослідження вийшли такі компанії, як «Google Україна», JTI, «Coca-Cola Україна», Luxoft, «Майкрософт Україна», «Nestle Україна», Ciklum, «Procter & Gamble Україна», а також компанія з «Великої четвірки» аудиторсько-консалтингових фірм.

У виборі кращих роботодавців, у тому числі лідера телекомунікаційного ринку компанії «Київстар», брали участь понад 1,5 тис. респондентів із досвідом роботи в різних галузях. Основними критеріями стали можливість зростання і розвитку, заробітна плата й імідж компанії та ринку в цілому. Також кандидати вказували на важливість додаткових пільг, умови і графік роботи.

«Ми пишаємося тим, що вже не перший рік є не тільки лідером у сфері телекомунікацій, а й одним із кращих роботодавців України. Ми створюємо співробітникам умови для розвитку, комфортної і стабільної роботи», — говорить Інна Лазарєва, начальник відділу розвитку, навчання та підбору персоналу Київстар.

70% респондентів дослідження компанії EY воліли б працювати в таких сферах, як IT, FMCG і професійні послуги. Знизилася популярність таких галузей, як інвестиційний бізнес та юриспруденція.

Київстар утримує репутацію одного з кращих роботодавців на протязі останніх п’яти років. «Ми постійно удосконалюємо якість взаємодії з персоналом. Наприклад, створили портал „Створи свій Київстар“, де співробітники можуть ділитися своїми ідеями та інноваціями, впроваджуємо кращі міжнародні практики та забезпечуємо можливість спробувати свої сили в зарубіжних підрозділах групи VimpelCom», — говорить Інна Лазарєва.

Усе це дозволяє команді Київстар покращувати свої компетенції у різних сферах роботи. Наприклад, call-центр компанії не тільки вважається одним із кращих в Україні, а й проводить тренінги для партнерів, навчаючи їх якісно консультувати клієнтів. Нещодавно був проведений навчальний курс для «ДТЕК Дніпрообленерго», під час якого співробітники вивчали досвід Київстар.

zoryana zoryana