23 серпня 2019 року Київстар запускає у дію нову версію системи самообслуговування для абонентів з iOS. Тепер «Мій Київстар» — мобільний додаток із більш зручним інтерфейсом та розширеними можливостями. Оновлений додаток має додатковий рівень безпеки: вхід за PIN-кодом, який зберігається тепер на захищених серверах компанії, а не на телефоні користувача. Також можливий вхід в систему за відбитком пальця чи Face ID.
Новою особливістю додатку є можливість збереження кредитної карти в електронному гаманці Masterpass. Це дозволить швидко та безпечно поповнити рахунок мобільного телефону. У системі самообслуговування тепер зручно згрупована інформація за номером: повний перелік підключених послуг, тарифний план та його можливості, дата наступного поповнення рахунку. Тепер у додатку можна порівняти тарифні плани, а також побачити детальну статистику витрат на телеком-послуги.
Найближчим часом буде доступний оновлений додаток і для власників телефонів з програмним забезпеченням Android.
Деталі тут.