close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар визнано найпрозорішим телеком-оператором

24.02.2016

Київстар визнано найбільш прозорою компанією на телеком-ринку України за результатами дослідження Індексу прозорості і підзвітності компаній, ініційованого Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності».

Індекс прозорості, заснований на методиці Beyond Business, оцінює інтернет-сайти публічних компаній різних галузей економіки на наявність на них повної і доступної інформації про корпоративну соціальну відповідальність. У дослідженні за 2015 рік оцінювались найбільші компанії України з 18 секторів економіки, які увійшли до Рейтингу ТОП-200 (перелік найбільших компаній України з виручкою, яка перевищує мільярд гривень на рік).

Учасники рейтингу прозорості оцінювалися за чотирма критеріями: наявність звіту про діяльність компанії у соціальній та екологічній сферах; рівень розкриття інформації за ключовими сферами корпоративної соціальної відповідальності; легкий доступ читача до будь-якої інформації про соціальну та екологічну відповідальність компанії; доступність веб-сайту з точки зору мов тощо. Відповідно до методології Індексу, достатнім вважається рівень відкритості 50%. У зазначеному рейтингу Київстар досяг 56%, що є найвищим рівнем прозорості серед компаній галузі телекомунікацій.

«Наша компанія завжди дотримується принципів чесності, відкритості та прозорості у взаємовідносинах з державою, клієнтами та партнерами і безкомпромісно слідує букві закону. Тому є закономірним, що експерти визнали Київстар найбільш прозорим бізнесом на телеком-ринку України. Вважаю, що такий рейтинг є одним з найактуальніших, оскільки підзвітність, прозорість та відкритість  це базові правила будь-якого бізнесу, які не можна порушувати», — говорить Петро Чернишов, президент Київстар.

До найбільш прозорих компаній у своїх галузях увійшли ті бізнес-організації, в яких на інтернет-сторінках у відкритому доступі представлені нефінансові звіти, а також детальний опис соціальних та екологічних проектів. Ключова особливість даного дослідження полягає у тому, що Індекс прозорості та відкритості компаній може перевірити будь-який інтернет-користувач, відвідавши сайти компаній-учасників і ознайомившись з інформацією про їхню соціальну діяльність на благо країни.

Допомогти?