Мобільні оператори об'єднуються та запускають національний роумінг

07.03.2022

7 березня 2022 року мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell разом з Міністерством цифрової трансформації України, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку разом з Українською асоціацією операторів зв'язку «Телас» оголошують про запуск національного роумінгу в Україні. Це означає, що абоненти зможуть перемикатися на мережу інших операторів, якщо немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора.

В умовах військової агресії мобільні оператори та Міністерство цифрової трансформації, ДССЗІ, НКЕК України та «Телас» об'єднали свої зусилля, щоб забезпечити безперервність послуг зв'язку для своїх абонентів.

Тому відсьогодні запускається національний роумінг між операторами в тестовому режимі.

Перш за все він буде підключений в зоні активних бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі у Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом по всій території України. Тобто при зникненні зв'язку одного оператора абонент зможе підключати вручну зв'язок іншого оператора.

Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень по Україні у всіх мобільних операторів.

Задля надійного функціонування мережі, оператори технічно реалізовуватимуть можливість користуватися національним роумінгом поступово. Спочатку національний роумінг буде підключено для абонентів контрактної форми обслуговування і протягом трьох наступних днів будуть підключені абоненти передплаченого зв'язку.

Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:

  • Назва мережі може змінитись на ту, покриття якої використовується

  • Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів

  • Тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із умовами тарифного плану вашого оператора

Як підключитись до мережі іншого оператора:

1. Відключити автовибір мережі

  • Для Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

  • Для iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

2. Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL

3. Якщо зареєструватися не вдалось, то треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу

4. Перевірити можливість проходження дзвінка, SMS

Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, абоненту варто спробувати перезавантажити телефон.

Важливо: раз на день треба намагатись повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Звертаємо увагу на те, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі операторів. Відтак це може впливати на якість роботи деяких послуг.

Довідка:

Київстар — найбільший український оператор телекомунікацій, що обслуговує 26,2млн абонентів мобільного зв'язку і 1,2 млн абонентів фіксованого інтернету. Компанія надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій. Мережа 4G Київстар доступна на території з 90% населення. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).Київстар 24 роки працює в Україні, і є № 1 платником податків у галузі зв'язку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua

Vodafone — одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв'язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 21 країні і має партнерські угоди з операторами 52 країн. Станом на 31 грудня 2021 року Vodafone надає послуги більше 300 мільйонам абонентів мобільного зв'язку і 28 мільйону користувачів фіксованого інтернету, 22 мільйонам користувачів ТВ-послуг та об'єднує більше 142 мільйонів IoT пристроїв та платформ. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна — провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G, фіксованого зв'язку та інтернету. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 році – 3 кварталі 2021 року перевищили 30,9 млрд грн.Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – Інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів. З грудня 2019 року Vodafone Україна входить до складу NEQSOL Holding.

lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв'язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, втілюючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розбудови мереж IoT (інтернету речей).Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи та послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо. Станом на кінець 4 кв. 2021 року активна 3-місячна абонентська база lifecell склала 9.2 млн користувачів. lifecell належить Turkcell — найбільшому турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Акції Turkcell котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) та турецькій фондовій біржі Borsa Istanbul (BIST). Сайт: www.lifecell.ua