Новини і акції

Підключення «Домашнього Інтернету» від Київстар на період карантину

25.03.2020

Київстар підключає «Домашній Інтернет», здійснює ремонтні роботи та модернізацію мережі у звичайному режимі. Звертаємо увагу, що задля безпеки наших клієнтів та спеціалістів, компанія забезпечила технічних працівників усіма необхідними засобами особистого захисту – бахілами, санітайзерами, захисними масками.

Проте, через обмеження руху громадського транспорту в багатьох містах України збільшується час, необхідний для переміщень технічних спеціалістів. Заявки можуть виконуватися трохи довше. Наразі компанія оптимізує свою роботу так, щоб доставляти співробітників на локації на автомобілях. Сподіваємося, це допоможе виконувати ваші заявки своєчасно та в повному обсязі.

Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Додатково закликаємо всіх наших користувачів у разі погіршення самопочуття переносити виклик майстра на іншу дату.

Бережімо один одного!