Новини і акції
Підключити, перевірити, поповнити: як розв’язати всі питання онлайн
18.03.2020
Будь ласка, пам’ятайте, що більшість сервісних питань ви можете розв'язати не виходячи з дому.
Вам стане в пригоді:
- «Мій Київстар» – додаток або вебверсія.
- Поповнити рахунок собі або рідним: мобільний або «Домашній Інтернет» – без комісії, навіть якщо на рахунку нуль.
- Перевірити всі активності та витрати за вашим номером. Повна деталізація є в розділі Витрати (у вебверсії – Витрати та платежі).
- Змінити тарифний план.
- Підключити більшість послуг.
- Розділ Підтримка на нашому сайті. Ми заздалегідь зібрали тут відповіді на найпопулярніші запитання.
- Спільнота абонентів Київстар. Тут можна і про своє дізнатись, і іншим допомогти.
- Інтернет-магазин Київстар. Тут можна підключити контракт або мігрувати з передплати, замовити нову SIM-карту з гарним номером. Ми доставляємо стартові пакети до відділення Нової пошти або на адресу.
Трафік на додаток і вебверсію «Мій Київстар», а також на сайт не тарифікується.
Якщо у вас залишились запитання, вам потрібна консультація або не вийшло самостійно щось підключити, напишіть нам у соцмережах або в чаті. Бережіть себе та близьких. Ми завжди на зв’язку.