м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Підключити, перевірити, поповнити: як розв’язати всі питання онлайн

      18.03.2020

      Будь ласка, пам’ятайте, що більшість сервісних питань ви можете розв'язати не виходячи з дому.

      Вам стане в пригоді:

      1. «Мій Київстар»додаток або вебверсія.
        • Поповнити рахунок собі або рідним: мобільний або «Домашній Інтернет» – без комісії, навіть якщо на рахунку нуль.
        • Перевірити всі активності та витрати за вашим номером. Повна деталізація є в розділі Витрати (у вебверсії – Витрати та платежі).
        • Змінити тарифний план.
        • Підключити більшість послуг.
      2. Розділ Підтримка на нашому сайті. Ми заздалегідь зібрали тут відповіді на найпопулярніші запитання.
      3. Спільнота абонентів Київстар. Тут можна і про своє дізнатись, і іншим допомогти.
      4. Інтернет-магазин Київстар. Тут можна підключити контракт або мігрувати з передплати, замовити нову SIM-карту з гарним номером. Ми доставляємо стартові пакети до відділення Нової пошти або на адресу.

      Трафік на додаток і вебверсію «Мій Київстар», а також на сайт не тарифікується.

      Якщо у вас залишились запитання, вам потрібна консультація або не вийшло самостійно щось підключити, напишіть нам у соцмережах або в чаті. Бережіть себе та близьких. Ми завжди на зв’язку.