Новини і акції

Підключити, перевірити, поповнити: як розв’язати всі питання онлайн

18.03.2020

Будь ласка, пам’ятайте, що більшість сервісних питань ви можете розв'язати не виходячи з дому.

Вам стане в пригоді:

  1. «Мій Київстар»додаток або вебверсія.
    • Поповнити рахунок собі або рідним: мобільний або «Домашній Інтернет» – без комісії, навіть якщо на рахунку нуль.
    • Перевірити всі активності та витрати за вашим номером. Повна деталізація є в розділі Витрати (у вебверсії – Витрати та платежі).
    • Змінити тарифний план.
    • Підключити більшість послуг.
  2. Розділ Підтримка на нашому сайті. Ми заздалегідь зібрали тут відповіді на найпопулярніші запитання.
  3. Спільнота абонентів Київстар. Тут можна і про своє дізнатись, і іншим допомогти.
  4. Інтернет-магазин Київстар. Тут можна підключити контракт або мігрувати з передплати, замовити нову SIM-карту з гарним номером. Ми доставляємо стартові пакети до відділення Нової пошти або на адресу.

Трафік на додаток і вебверсію «Мій Київстар», а також на сайт не тарифікується.

Якщо у вас залишились запитання, вам потрібна консультація або не вийшло самостійно щось підключити, напишіть нам у соцмережах або в чаті. Бережіть себе та близьких. Ми завжди на зв’язку.