Новини і акції
Щодо порядку розгляду звернень громадян та організацій під час карантину
Київстар забезпечує безперервну роботу всіх сервісів, щоб наші абоненти залишалися на зв’язку в умовах надзвичайної ситуації та режиму карантину.
Разом із цим, для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, враховуючи вимоги чинного законодавства України та рекомендації органів державної влади та місцевого самоврядування, Київстар переводить у безконтактний режим максимально можливу кількість виробничих та операційних процесів. З цією метою ми внесли зміни в порядок прийому громадян та їхніх звернень і просимо надсилати запити, заяви або пропозиції на електронну пошту info@kyivstar.net без особистого відвідування офісів компанії.
Щоб ваші звернення були опрацьовані якісно та у встановлені законодавством строки, будь ласка, дотримуйтесь вимог щодо їх оформлення https://kyivstar.ua/uk/about/about/feedback.
Ми підтримуємо зусилля держави й громадян України в боротьбі з поширенням коронавірусу COVID-19 і хочемо допомогти спільно подолати наявні складнощі. Київстар за будь-яких обставин оперативно розглядатиме всі звернення та проявлятиме велику турботу про клієнтів.