Новини і акції

Великдень на карантині: як українці користувалися зв’язком під час свят

24.04.2020

У період великодніх свят абоненти суттєво більше використовували голосовий зв’язок. За тривалістю дзвінків у пікову годину цьогорічний Великдень «обігнав» навіть Новий рік, Різдво та свято 8 Березня, на які в мережі Київстар традиційно припадають найбільші навантаження.

За даними Київстар, 19 і 20 квітня 2020 року абоненти здійснили 315 мільйонів дзвінків і використали понад 1 мільярд хвилин. За інтенсивністю голосового трафіку цьогорічний Великдень перевищив Новий рік, Різдво та інші свята, коли використання послуг мобільного зв’язку є значно більшим, ніж у звичайні дні. Цікаво, що 19 квітня зафіксовано своєрідний рекорд використання голосу. Так з 11 до 12 години абоненти використали понад 62 млн хвилин. Лідерами спілкування стали Чернігівська, Черкаська, Житомирська, Сумська, Запорізька і Вінницька області, де під час великодніх свят використання голосових послуг мобільного зв’язку збільшилось на 50%.

Як вважає президент Київстар Олександр Комаров, «у цей складний період, який переживає все людство, потреба в спілкуванні є особливо відчутною. Тому ми як національний телеком-оператор робимо все можливе, аби українці залишалися на зв’язку зі своїми сім’ями, друзями та колегами і могли висловлювати один одному слова підтримки та надії».

Загалом компанія зазначає суттєве збільшення використання послуг зв’язку в березні-квітні 2020. Так, у порівнянні з «докарантинним» періодом, обсяги голосового трафіку в мережі Київстар зросли майже на 20%. Також на 20% зросло й використання трафіку «Домашнього Інтернету».

Нагадаємо, що на вебсторінці #Простозалишайтесявдома розміщено інтерактивні карти та аналітичні графіки, які показують, як у період карантину абоненти Київстар користуються мобільним зв’язком та інтернетом. Крім того, можна подивитися, як у кожній з областей України дотримуються правил самоізоляції і які міста виявились найбільш свідомими в цьому питанні.

Для того, щоб допомогти країні швидше подолати наслідки надзвичайної ситуації, Київстар реалізував багато ініціатив. Зокрема, компанія виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з COVID-19 в Україні, що призначені для закупівлі апаратів вентиляції легень, моніторів стану пацієнтів, захисних костюмів для медиків та ін. Крім того, ще на 30 млн грн компанія вже надала клієнтам безоплатних послуг, у тому числі – бонуси на мобільні рахунки для медиків, послуги зв’язку для абонентів у роумінгу, нетарифіковані дзвінки та інтернет на гарячі лінії по боротьбі з коронавірусом, тощо. Ці активності діють до закінчення карантину. Про всі ініціативи Київстар можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/covid2019

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26,2 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком-ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, kyivstar.ua.