Новини і акції

Віддалений офіс: Київстар проаналізував, на які сервіси збільшився попит у бізнесу

17.04.2020

За перші 4 тижні карантину* найбільш поширеними запитами на підключення сервісів для бізнесу стали рішення, що дозволяють компаніям поза межами офісів організувати процес комунікації зі співробітниками та клієнтами, забезпечити персонал інструментами для спільної роботи над проектами, а також налагодити ефективний обмін документами.

Так, кількість підключень сервісів Microsoft Office 365 та StarTeams** зросла загалом у понад 20 разів. 

Майже у 2,5 рази зросла кількість підключень сервісу електронного документообігу Star.Docs*** Переважна більшість нових замовлень надійшла від представників середнього та малого бізнесу. Ще один з поширених запитів – налаштування віддаленої роботи відділів продажів та контакт-центрів. Кількість підключень Віртуальної мобільної АТС**** із швидким перенесенням усіх дзвінків з фіксованих телефонних ліній офісів на мобільні номери співробітників, які працюють з дому, зросла у понад 4 рази для великих компаній та більш ніж удвічі для середнього та малого бізнесу.

Найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи замовили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та обробної промисловості, сільсько-господарського та фінансового секторів, готельного та будівельного бізнесів, державних підприємств, закладів охорони здоров’я, постачальників природних ресурсів та компанії, що надають послуги для бізнесу і населення.

«Ми бачимо, як бізнес швидко адаптується до нових умов і готові максимально підтримувати його, – прокоментував Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ранку Київстар. – Наша компанія має цілий комплекс сервісів для віддаленої роботи, користується ними сама і пропонує своїм клієнтам так само жити за правилом «Офіс там, де ви» – бути мобільними, гнучкими та максимально переводити процеси у діджитал-середовище, щоб не залежати від зовнішніх обставин. Тим більше, що зараз найнеобхідніші сервіси можна підключити навіть без нарахування абонплати – це внесок Київстар у підтримку українського бізнесу в період карантину».

Отримати більше інформації про можливості для віддаленої роботи великого, середнього чи малого бізнесу, умови підключення сервісів, а також замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар. Під час карантину можна підключити та використовувати без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють вести ділову діяльність на належному рівні, Віртуальну мобільну АТС, Star.docs, cервіси Microsoft Office 365 та StarTeams, а також Центр керування ІоТ.

Нагадуємо, що для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар продовжує також діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.

 

* 4 тижні карантину - період з 17 березня по 13 квітня 2020 року. Порівняння наводяться до даних відповідного попереднього періоду - з 17 лютого по 13 березня 2020 року.

** Сервіси Microsoft Office 365 та StarTeams дозволяють проводити дистанційні наради з будь-якого мобільного пристрою за допомогою голосових чи відеодзвінків (включно із дзвінками з фіксованих номерів), мати доступ до корпоративних порталів та поштових скриньок, обсяг яких за рахунок хмарних технологій збільшився, зберігати інформацію у хмарних сховищах (для кожного користувача обсягом від 1 ТБ) та спільно працювати з документами і робочими задачами. Акційні умови підключення під час карантину: до 25 ліцензій Office 365, абонплата не нараховується протягом 30 днів з дати підключення, а також підключення ліцензій на тестовий період до 6 місяців для нових клієнтів (додаток Teams, вебверсії офісних програм Word, Excel, PowerPoint та ін., хмарне сховище 1 ТБ на кожного користувача, корпоративна безпека тощо).

*** Система електронного документообігу Star.Docs дозволяє дистанційно працювати із документами внутрішнього чи зовнішнього обігу, спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах та мати доступ до них 24/7. На час карантину діють акційні умови використання сервісу: за підписання необмеженої кількості електронних документів абонплата чи інші платежі не нараховуються.

**** Віртуальна мобільна АТС - хмарний сервіс, який розгортається на обладнанні мобільного оператора. З його допомогою можна об’єднати фіксовані та мобільні номери компанії в єдину мережу, інтегрувати усі номери в CRM-системи, автоматично розподіляти вхідні виклики, здійснювати багато одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов тощо. На час карантину підключення відбувається на акційних умовах: за користування сервісом не нараховується абонплата протягом 60 днів з дати підключення.

 

Довідка про Київстар: 

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрало понад 26,2 млн абонентів. Компанія надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. 

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, офіс в Нідерландах. VEON працює на 10 телеком ринках світу. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 20 років працює в Україні, і є одним з найбільших платників податків, а також суспільно відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.netwww.kyivstar.ua.