close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Втрачений і знайдений: за допомогою послуги «Мобільна безпека» від Київстар 50% загублених телефонів повертаються власникам

29.07.2016

Компанія mySafety та Київстар надають послугу «Мобільна безпека», яка підвищує ймовірність повернення загублених мобільних пристроїв — кожен другий телефон повертається власнику. Послуга також запобігає несанкціонованому доступу до вашої особистої інформації, адже якщо мобільний пристрій вкрадено, а тим більше навмисно, миттєве його блокування може стати порятунком для власника.

Функціонал послуги дозволяє створити екран блокування з інформацією про те, що пристрій можна повернути за винагороду, зателефонувавши за вказаним номером телефону. Для пристроїв на базі Android існує мобільний додаток. Так, виявивши втрату мобільного пристрою, користувач може віддалено заблокувати його будь-яким доступним способом — SMS-командою, в особистому кабінеті або звернувшись до цілодобової служби підтримки. У додатку можна також відстежувати геолокацію загубленого пристрою в режимі реального часу та робити фото з фронтальної і тилової камер, які миттєво відправляються в особистий кабінет власника.

Абоненти, які використовують пристрої на iOS і Windows Mobile, зможуть заблокувати пристрій послугою «Мобільна безпека» на базі додатка Find iPhone та облікового запису Microsoft відповідно.

У разі, якщо мобільний пристрій знайдено третьою особою, стікер на екрані блокування, або фізичний стікер на пристрої, дає інструкцію про те, як зробити повернення, та інформує про отримання винагороди за це. При цьому доступ до інформації на пристрої залишається закритим до моменту повернення власнику. Якщо телефон був безнадійно втрачений, абонент отримує компенсацію за неповернення пристрою, яка становить до 3 500 грн, в залежності від обраного пакета страхування.

За рік послугою вже скористалося понад 115 тисяч абонентів, а успішні випадки повернення становлять 50%. Зараз абоненти можуть обрати один з чотирьох тарифних планів, які відрізняються вартістю абонентної плати (від 4 до 14 грн на тиждень) і сумою компенсації (від 600 до 3 500 грн).

«Наша послуга покликана допомогти людям, які через необережність загубили свій телефон, і статистика повернень говорить про те, що багато хто дійсно готовий допомогти та повернути загублений телефон власнику. Сподіваюся, що ці показники будуть тільки поліпшуватися з часом, а нашим абонентам бажаю не губити свої гаджети», — зазначає Тетяна Усенко, керівник відділу розвитку продуктів і контент-послуг у Київстар.

Допомогти?