close
Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Як Big Data від Київстар допомагають Правекс Банку знаходити клієнтів

04.05.2018

Аналітичні дані компанії «Київстар» стали основою для визначення нових місць розташування вісімнадцяти відділень АТ «Правекс Банк» у Києві.

За допомогою аналізу великих даних (Big Data) експерти Київстар створюють особливі карти – теплові карти, які допомагають представникам різних сфер бізнесу та державних органів визначати місця найбільш вигідного розміщення своїх магазинів, відділень, банкоматів, туристичної міграції тощо.

Правекс Банк, в рамках нової стратегії, вирішив  переглянути  розташування своїх відділень та розмістити їх відповідно до того, де перебуває найбільше цільового сегменту клієнтів. За зверненням банку, Київстар зміг розробити теплову карту та спрогнозувати найбільш вірогідні місця скупчення таких клієнтів, що визначалися на основі розробленої аналітичної моделі

«Завдяки співпраці з компанією «Київстар» ми отримали динамічну карту. Карта повністю відповідала нашому запиту, оскільки давала можливість розуміти, де база клієнтів може знаходитися у бізнес-час, а де відпочивати. Також ми могли порівняти місця перебування клієнтів з поточним розташуванням наших відділень, визначити наскільки зручно вони розташовані для клієнтів. І як результат – прийняти оптимальне рішення щодо нової локації», – розповідає Тарас Кириченко, голова правління АТ «Правекс Банк».

У результаті, Правекс Банк вирішив перемістити у нові точки вісімнадцять відділень: шість із них уже перенесені, п’ять – у процесі переміщення, для сімох нові місця розташування ще визначаються.

«Ми у Київстар прослідковуємо, що наразі активно зростає попит на продукти Big Data. Компанії з різних галузей звертаються до нас за допомогою, адже знаходяться у пошуку нових можливостей розвитку. Щиро радіємо, що скориставшись нашим дата-продуктом Правекс Банк розвивається, а Київстар, водночас, стає не лише постачальником високоякісних телекомунікаційних послуг, а й перетворює компанію на стратегічного партнера для українського бізнесу. Також зазначу, що Київстар неухильно дотримується вимог чинного законодавства щодо захисту даних своїх абонентів та не передає третім особам жодних їх персональних даних», – говорить Віталій Султан, Digital-директор Київстар.

Дізнатись більше про можливості для бізнесу за допомогою аналітики великих даних –​ https://bigdata.kyivstar.ua.

Важливо наголосити, що компанія «Київстар» дотримується Законів України «Про телекомунікації», «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

 

Довідка про компанію

Київстар - український оператор телекомунікацій, який надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, в тому числі 3G та 4G. Послугами оператора користуються 26,5 млн абонентів.

Акціонери Київстар - міжнародна група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі NASDAQ, Нью-Йорк і Euronext, Амстердам.

Київстар 20 років працює в Україні, є одним з найбільших платників податків і одним з найкращих роботодавців, а також соціально відповідальною компанією. За час роботи в Україні Київстар перерахувала в бюджет країни понад 54 млрд грн податків, а також інвестував в розвиток телекомунікацій понад 35 млрд грн.

За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.

Бізнесу
Допомогти?

{{ thanksData.thanksTitle }}

{{ thanksData.thanksBody }}