Новини і акції

Як підвищити кількість активних користувачів в 2 рази в низький сезон: кейс Київcтар

24.06.2020

Київстар активно розвиває цифрові сервіси для абонентів і долучає їх до культури використання мобільних грошей для оплати послуг. Серед найбільш популярних  оплата проїзду в транспорті з мобільного рахунку. Поповнити електронний проїзний вже можна в 7 містах України: Києві, Вінниці, Чернігові, Житомирі, Тернополі, Луцьку та Івано-Франківську.

Приклад акції кешбек для користувачів Kyiv Smart Card, єдиного електронного квитка для проїзду в громадському транспорті в Києві, показує, як популяризувати альтернативну безготівкову оплату послуг і підвищити кількість активних користувачів в 2 рази. 

Поповнення електронних проїзних, включаючи Kyiv Smart Card і оплата транспорту одна з найпопулярніших серед послуг, які абоненти Київстар оплачують з рахунку мобільного телефону. Обсяг цих платежів за рік з березня 2019 по березень 2020 року, зріс в 40 разів. Акція допомогла залучити і підвищити інтерес до можливості поповнення електронних проїзних з мобільного рахунку і допомогти розвитку звички користуватися онлайн сервісами.

«Коли ми запускали акцію з механікою кешбек, ми хотіли не просто дати знижку на проїзд, а й показати зручності і переваги оплати послуг з мобільного рахунку на прикладі оплати громадського транспорту. Столиця - не єдине місто, яке пропонує скористатися єдиним електронним квитком на проїзд в громадському транспорті. Ми і далі спільно з міською владою розвиватимемо культуру споживання цифрових послуг у населення і продовжимо будувати концепцію розумного міста», - прокоментував Сергій Коптік , керівник департаменту мобільних фінансових сервісів Київстар.

Завдяки акції «кешбек на проїзд», яка проходила в січні - лютому 2020 року, кількість активних користувачів сервісу оплати проїзду з мобільного рахунку збільшилася в два рази. Кожний третій власник Kyiv Smart Card відвідав платіжну сторінку сервісу money.kyivstar.ua. В рамках акції «кешбек на проїзд» абоненти Київстар при поповненні Kyiv Smart Card отримували кешбек на мобільний рахунок в розмірі 20% від суми поповнення. Таким чином, абоненти Київстар фактично оплачували проїзд в київському громадському транспорті зі знижкою в 20%. Акція була реалізована за підтримки Київської Міської Держадміністрації.

«Сьогодні в Києві пасажири щодня користуються електронним квитком приблизно 700 000 разів. Безготівкова оплата - це прозорий механізм контролю обігу коштів і точний моніторинг пасажироперевезень для перевізників. Але головне, що для пасажирів це сучасний інструмент зручного способу використання громадського транспорту. Е-квиток дозволяє економити час і кошти на поїздках. А завдяки кешбек від Київстар, кияни змогли на власному досвіді переконатися в ефективності кешлес-оплати», - розповів Вячеслав Новохацький , заступник директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Нагадаємо, що поповнити свої електронні проїзні з балансу мобільного рахунку Київстар можна в Києві, Вінниці, Чернігові, Житомирі, Тернополі, Івано-Франківську та Луцьку.

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком-ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.