Змінюються умови обслуговування послуг фіксованого зв’язку та Віртуальної мобільної АТС для бізнес-клієнтів

23.06.2021

Київстар постійно оновлює та вдосконалює свої системи, інвестує у будівництво мережі, волоконно-оптичних споруд та запуск нових високотехнологічних рішень, щоб надавати своїм клієнтам якісні та сучасні послуги із розширеними можливостями для ведення бізнесу. Лише в першому кварталі 2021 року компанія інвестувала у розвиток нових технологій зв’язку понад 1 млрд грн, що дозволило, зокрема, суттєво збільшити територію мережі 4G.

Розвиваючи та вдосконалюючи системи і, як наслідок, послуги та сервіси, Київстар прагне робити їх зручними, збалансованими за наповненням та такими, що відповідають потребам клієнтів і ринковим умовам.

Найближчим часом користувачам Віртуальної мобільної АТС стане доступним удосконалене та спрощене керування послугою через вебпортал, будуть покращені системи відображення та аналізу викликів, з’являться розширені можливості інтеграції із СRM-системами та клієнтськими IT-платформами тощо. А з 1 липня 2021 року оновляться деякі тарифні плани послуг Віртуальна мобільна АТС та фіксованого телефонного зв’язку. Зокрема, зміни щомісячної плати фіксованого зв’язку торкнуться тарифних планів SIP 50, SIP 150, SIP 700, SIP 1500, SIP 3000, SIP 5600, ISDN старт, ISDN база, ISDN ультра, ISDN профі.

Зміни у послузі Віртуальна мобільна АТС відбудуться для тарифних планів Скорочений номер 10, Контроль витрат 35, Конвергентний 55, Секретар 150, API 150 та Запис розмов 300. Також незначні зміни впроваджуються для нарахувань за послуги фіксованого телефонного зв’язку та послугу Віртуальна мобільна АТС, що надаються на індивідуальних засадах. Детальніше про нові тарифи — на сайті.

З усіх питань звертайтеся до персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України)

Будь ласка, зверніть увагу. Рішенням Національної комісії № 126 затверджено зміни до Граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, а саме: з 01.07.2021 для підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців збільшується щомісячна плата за користування телефонним апаратом (апарат, підключений до окремої лінії (при бронюванні номера телефону та лінії у магістральному і розподільчому кабелі)).