20 липня національний телеком-оператор Київстар запустив інтелектуального сервісного чат-бота в Telegram. Зоряна — віртуальний асистент, який може розповісти про послуги зв’язку, допомагає вибрати і підключити тариф, а також готова поговорити на абстрактні теми.
«Не минуло й двох тижнів після запуску нашого бота в Facebook Messenger, як Зоряна з’явилася і в Telegram. Це один з найпопулярніших месенджерів серед наших абонентів, яким ми тепер надаємо можливість отримувати моментальну допомогу щодо продуктів та послуг в іще одному знайомому і звичному для них інтерфейсі. Ми прагнемо допомагати користувачам там, де вони знаходяться і де їм зручно отримувати консультацію», — коментує Віталій Султан, керівник електронних каналів Київстар.
Зоряна не просто аналізує запити за ключовими словами, а вміє ставити уточнюючі питання, щоб користувач міг отримати максимально релевантну відповідь. Її база знань постійно поповнюється завдяки активності користувачів. Сервісний чат-бот в месенджері розмовляє українською та російською мовами.
Telegram — безкоштовний багатоплатформовий месенджер для смартфонів та інших пристроїв, що дозволяє обмінюватися текстовими повідомленнями та медіафайлами різних форматів.
Профайл Зоряни в Telegram — @Zoriana_Kyivstar_Bot, www.telegram.me/Zoriana_Kyivstar_Bot, в Facebook — www.facebook.com/Zoriana.Kyivstar.
Детальніше за посиланням: www.kyivstar.ua/zoriana