Загубив телефон–+
Що вдієш у цій прикрій ситуації? По-перше, загублений мобільний номер можна заблокувати. Якщо Ви – користувач системи «Мій Київстар», блокування легко встановити on-line, у розділі «Послуги та акції» системи. Можливо, раніше Ви замовили «Запасную SIM-карту», і вона зараз при Вас? Якщо так, то саме час активувати запасний «дублікат». Напишіть нам в чат, і ми активуємо вашу запасну SIMку.
Як заощадити в роумінгу–+
Спілкування у роумінгу більше не розкіш, якщо Ви подорожуєте з «Київстар»! Кращі пропозиції для спілкування за кордоном за найнижчими тарифами:
Потрібна допомога з підбором максимально вигідного тарифу? Для цього ми тут – напишіть нам в чат.
Не можу поповнити рахунок–+
За кордоном у Вас також є вибір, яким способом внести гроші на рахунок:
Для перевірки рахунку, як завжди, набирайте (безкоштовно в роумінгу).При online-поповненні через «ПриватБанк» знадобитися підтвердити платіж за допомогою SMS-коду. При цьому в роумінгу при недостатньому балансі вхідні SMS за номером можуть бути заблоковані. Якщо SMS з кодом не надходить, поповніть рахунок online в іншій платіжній системі.
Не можу зареєструватися у мережі–+
Якщо в іншій країні Ваш телефон не зареєстрований у мережі місцевого оператора-роумінгового партнера «Київстар» автоматично, спробуйте:
Все спробували, але мережа відсутня? Зв'яжіться з нами в чаті.
Не можу подзвонити чи відправити SMS–+
Якщо Ваш телефон реєструється в мережі місцевого оператора (це видно на екрані), а вийти на зв'язок не виходить, спробуйте:
Сподіваємося, ці підказки допомогли Вам. Або скоріше пишіть нам в чат – знайдемо рішення разом.
Не можу прийняти виклик чи прийняти SMS–+
Якщо Ваш телефон реєструється в мережі місцевого оператора (це видно на екрані), а дзвінки і SMS не надходять, спробуйте переконатися, що на рахунку достатньо коштів: Передоплата Сума на рахунку повинна бути достатньою для оплати 1 хвилини дзвінка або 1 SMS. Пошук країни і тарифів Контракт Для підключення послуги роумінгу на рахунку повинно бути більше 25 грн. Але якщо у Вас діє програма кредитування (можливість користуватися зв'язком з негативним балансом), достатньо, щоб не було вичерпано підключений кредит. З балансом все в порядку, але з Вами не можуть зв'язатися? Ми готові перевірити деталі, якщо Ви напишете нам в чаті.
Не можу вийти в інтернет–+
Якщо Ваш телефон реєструється в мережі місцевого оператора (це видно на екрані), а мобільний інтернет відсутній, спробуйте:
Як і раніше не виходить вийти online з мобільного? Зв'яжіться з нами в чаті – ми дуже хочемо допомогти. Якщо ви поповнили рахунок, перезавантажте ваш телефон перед новою спробою інтернет-з'єднання. |