Завантажити для iOS Завантажити для Android

Тестування додатку відбуватиметься з 18 по 31 березня

Після завершення тестування радимо видалити тестову версію додатку, адже ця версія не буде підтримуватись Київстар.

Якщо Вам сподобався наш додаток-його актуальну версію Ви зможете завантажити в Google market та App Store після його офіційного запуску.

Часті питання

  • Після того як додаток було встановлено, просто переконайтесь що він має дозвіл на використання фунцій позиціонування і додаток автоматично почне збирати інформацію про складнощі з мережею.

    Також ви маєте змогу самостійно залишити скаргу використовуючи розділ "Повідомити про проблему". Додаток зафіксує ваше місцезнаходження та інформацію про мережу, також ви маєте можливість доповнити скаргу своїм коментарем. Інформація про низьку швидкість та/або незадовільну якість дзвінків дуже важлива для оператора, оскільки їх важко виявити іншими шляхами.

  • Якщо бажаєте Ви можете відправити скаргу як то про обрів дзвінку, відсутніть можливості використання сервісів передачі данних, низьку якість голосового зв'язку. Посто зайдіть в розділ "Повідомити про проблему" та оберіть тип проблеми. Також ви моєте змогу залишити свій коментар який зможе побачити Оператор.

  • Операційна система iOS не дає можливості додатку працювати у фоновому режимі, таким чином додаток зміг би зафіксувати проблему тільки коли Ви ним користуєтесть що не дуще корисно. Тому додаток "прикидається" що він потребує служби геолокацій і це дозволяє йому працювати у фоновому режимі, хочя GPS активується тільки коли додаток фіксує складнощі з мережею.

  • "З метою фіксування Вашаго місцезнаходження додаток використовує декілька джерел, таких як то GPS, триангуляція по стільниковій або Wi-Fi мережі. Якщо додатку не доступні дані з жодного з джерел то він не може підтвердити месцезнаходження.

    Щоб виправити дану ситуацію спробуйте зробити наступне:

    • Переконайтесть що служби геолокаціі увімкненні;
    • Увімкнена служба передачі даних?
    • Спробуйте надіслати звіт ще раз;
    • Спробуйте оновити позицію GPS на телевфоні та переконайтесь що телефон отримує GPS-сигнал. Як приклад, відкрийте будь-який картографічний додаток і перевірте як визначилось Ваше місцезнаходження."
  • Розділ "Зона покриття" відображає покриття що надається Оператором. Данне покриття базується на розрахунках и воже відрізнятись від фактичного покриття. У разі виявлення відхилень ви можете повідомити про це Оператора використовуючи розділ "Повідомити про проблему".

  • Дана функція дозволяє протестувати швидість завантаження та передачі данних, аналогічно відомим сервісам перевіки швикдості які використовуються для тестування швидкості на комп'ютері.

  • Для тестування швидкості передачі даних може бути використано до 150 Мб

  • "Існує три опції що можна обрати в налаштуваннях додатку, щоб уникнути зняття коштів у роумінгу.

    Ви маєте змогу вимкнути ""Моніторинг мого мережевого доствіду"", і ваш телефон не буде надсилати нам звіти. Переконайтесь що функція ""Мніторинг міжнародногороумінгу"" виключена. Опція відключить моніторинг при виявленні міжнародного роумінгу. Оберіть опцію ""Тільки Wi-Fi"" у розділі ""Способи передачі даних"" - таким чином додаток не буде намагатись використовувати мобільну мережу передачі даних для відправки звітів."

  • Зверніть увагу, що це бета-версія додатку «Експерт мережі» в процесі тестування до офіційного релізу.

    Програмне забезпечення «Експерт мережі» та його вміст надаються за принципом «як є» і «як доступно».

    Київстар не надає жодних гарантій щодо коректної роботи та зручності використання додатка «Експерт мережі», його функціоналу та програмного забезпечення чи його змісту (контенту).

    Використовуючи цю бета-версію ви погоджуєтесь на обробку ваших персональних даних лише для цієї бета-версії, і ми не будемо використовувати ваші дані для будь-яких інших цілей. Ви несете відповідальність за використання вами додатку «Експерт мережі», включаючи ваші повідомлення, комунікацію та будь-який інший контент, який ви публікуєте, надаєте або надсилаєте засобами додатку «Експерт мережі» або за його допомогою. Ви повинні гарантувати, що весь ваш контент є законним, і не є наклепницьким чи іншим чином неприйнятним.

    У разі виявлення помилок, збоїв, відсутності функціональності або інших проблем пов’язаних з додатком «Експерт мережі», будь ласка, повідомте нам про це негайно. Ваша допомога дуже цінна для нас. Всі надані вами відгуки не вважаються конфіденційною інформацією, і вони приймаються та розглядаються Київстаром на неконфіденційній та необмеженій основі.

    Питання, коментарі та побажання вітаються і можуть бути адресовані до абонентної служби (безкоштовно)
    466 або 0 800 300 466