Ще більше корисних послуг за більш вигідними умовами в порівнянні з передплатою.

Користуйтеся зараз — оплачуйте потім без комісій

Залишайтеся на зв’язку, навіть якщо не встигли вчасно поповнити рахунок. Користуйтесь послугами зараз, а сплачуйте за них у наступному місяці без додаткової комісії з послугою «Відстрочка платежу».

Кілька номерів — один рахунок

Не потрібно контролювати витрати за різними номерами — користуйтеся одним рахунком для кількох номерів. Будьте впевнені, що всі ваші близькі на зв’язку, адже на рахунку достатньо коштів.

Ще більше переваг

Керуйте номером через Мій Київстар

Дізнайтеся умови свого тарифу, контролюйте витрати, дивіться історію дзвінків, підключайте нові послуги та поповнюйте рахунок без комісії в декілька кліків.

Як знімається плата за тариф

Перша плата за тарифний план знімається відразу в повному обсязі. Далі 1-го числа щомісяця будуть нараховуватися хвилини, мегабайти та SMS (усе, що є в тарифі), а плата зніматиметься щодня рівними частинами впродовж календарного місяця. Це зручно, адже ви можете поповнювати рахунок коли завгодно та на будь-яку суму.

Як змінити тариф

Подати заявку можна в будь-який день місяця через Мій Київстар, однак новий тариф почне діяти з 1-го числа наступного місяця. Будь ласка, переконайтеся, що на рахунку достатньо коштів, оскільки при зміні тарифу плата знімається відразу за місяць. Переглянути умови вашого тарифу можна у Мій Київстар.

Найчастіше запитують

  • За замовчуванням мобільний інтернет має працювати та не потребує додаткових налаштувань. Перевірте, чи підключено мобільний інтернет у вашому телефоні, набравши USSD-код *100*11*2#. Якщо ж доступу до мережі немає, скористайтеся нашими підказками.
  • За замовчуванням мобільний інтернет має працювати та не потребує додаткових налаштувань. Якщо ж доступу до мережі немає, скористайтеся нашими підказкамипідказками. Перевірте, чи підключено мобільний інтернет у вашому телефоні, набравши USSD-код *100*11*2#. Якщо ви обслуговуєтесь як юридична особа і після перевірки коду послуга не підключилася, рекомендуємо звернутися до вашого координатора.
  • Підприємці або юридичні особи можуть отримувати рахунки-акти на оплату:

    • У системі M.E.Doc. Після авторизації в системі натисніть кнопку «Отримати інформацію». Ви побачите усі вхідні повідомлення з атрибутами: код ЄДРПОУ, Назва контрагента, тип документу тощо. Рахунки-акти від Київстар матимуть тип документа «Рахунок». Рахунки з КЕП відправляються не пізніше 5-го числа кожного місяця.;
    • У вебверсії СОТА, якщо ви користуєтеся будь-якою іншою системою електронного документообігу. Щоб отримати рахунок-акт від Київстар, необов'язково купувати ліцензію, достатньо зареєструватися. Після авторизації в системі ви побачите нові повідомлення з атрибутами: код ЄДРПОУ, назва контрагента, тип документа тощо. Наші рахунки-акти матимуть тип документа «Рахунок». Користувачам системи СОТА рахунки з КЕП відправляються не пізніше 5-го числа кожного місяця;
    • Через Мій Київстар у форматах HTML, XLS та XML.