Система дружби з покупцями

Спільне рішення від INCUST і Київстар

Ключові особливості INCUST

Постійні покупці приносять до 80% доходу в роздрібній торгівлі і готельно-ресторанному бізнесі. Як перетворити звичайного відвідувача на постійного покупця? Почніть дружити з вашими покупцями зараз!

  • Спілкуйтеся з покупцями

    Відправляйте групові повідомлення (PUSH, SMS, Viber) або спілкуйтеся з кожним покупцем окремо, а також дозвольте покупцям розмовляти з вами

  • Зробіть маркетинг ефективнішим

    Використовуйте адресний маркетинг з індивідуальними пропозиціями, котрий є набагато ефективнішим за масову рекламу

  • Впровадьте за хвилини

    Почніть залучати нових лояльних покупців за допомогою звичайного планшета або смартфона

  • Позбавтеся карток

    Автентифікуйте покупців за номером телефону, мобільним додатком або в інші способи без зайвого обладнання

  • Збільшіть кількість покупців

    Використовуйте бонуси, купони і подарункові сертифікати щоб привести покупців до вашого бізнесу

  • Покращіть грошовий потік

    Отримайте додаткові гроші на розвиток вашого бізнесу за допомогою передплачених товарів та абонементів

review

Гнучкі правила вашої програми

Використовуйте багаторівневі знижки і правила нарахування бонусів, товарні, грошові або бонусні рахунки покупця, подарункові сертифікати і купони.

review

Єдиний мобільний додаток inCust

Покупцям не потрібно встановлювати безліч додатків на смартфони: єдиний мобільний додаток є центром доступу до всіх рахунків і балансів, а також каналом для спілкування бізнеса із покупцем.

review

Автентифікація за номером телефону

Непотрібно випускати пластикові картки: ваші покупці використовують номер мобільного телефону для ідентифікації.

review

Багато сценаріїв використання в бізнесі

Для магазинів, салонів, що пропонують послуги, СТО, заправних станцій, спортивних зал і багато інших сценаріїв.

Як запустити програму лояльності

  1. Заповніть форму
    реєстрації бізнесу
  2. Визначте правила
    програми лояльності
  3. Запустіть inCust Register – робоче місце продавця

Більш про систему дружби з покупцями inCust

  • Які переваги я отримаю, створивши свою програму лояльності?

  • Які переваги отримують покупці?

  • З чого складається дружба з покупцями?

Оформити нове підключення допоможе наш менеджер

Будь ласка, зверніть увагу. Ця форма лише для оформлення нових підключень. Щодо всіх інших питань ви можете звернутися за номером 067 466 3 466 (для координаторів) або 466.

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.

Помилка, спробуйте ще раз.