Переваги Callyzer

  • Відстежування рекламного джерела

    Дозволяє аналізувати, яке із джерел реклами є найбільш ефективним для продажів.

  • Управління вхідними дзвінками

    Дає можливість правильно розподілити дзвінки, позбавивши ваших клієнтів від тривалого очікування відповіді, а співробітників колл-центру — від перевантаження.

  • Розподіл рекламних бюджетів

    Дозволяє збільшувати бюджет на найефективніші джерела реклами та оптимізувати витрати на менш результативні.

  • Маршрутизація
      дзвінків

    Розподіляє вхідні дзвінки на багатоканальний номер — дзвінки будуть надходити тільки вільним менеджерам.

Про сервіс

Callyzer — це потужний інструмент для відстеження телефонних дзвінків з рекламних джерел. Комплексне рішення для аналізу ефективності процесів в інтернет-маркетингу, головною складовою якого є «Віртуальна мобільна АТС» компанії Київстар та платформа бізнес-аналітики.

Callyzer допоможе вам:

Call-tracking в подарунок на місяць. Підключити

  1. 01

    Оцінити ефективність реклами.

  2. 02

    Оптимізувати бюджет на рекламу.

  3. 03

    Фіксувати пропущені дзвінки з можливістю передзвону.

  4. 04

    Контролювати стандарти роботи відділу продажів (фіксується час відповіді оператора, час розмови, надалі реалізується запис дзвінків).

Як працює Callyzer

  • Статистика дзвінків

    mobtable1.png
  • Статистика дзвінків на рекламне джерело

    mobtable1.png
  • Статистика переходів в «ліди»

    mobtable1.png
  • Статистика кількості викликів

    mobtable1.png

Як почати працювати з Callyzer

Працювати з системою Callyzer можуть тільки корпоративні абоненти Київстар. Детальніше про умови підключення дивіться в розділі «Питання відповідь».

  1. Підключіть IP та GSM номер

  2. Встановіть Віртуальну мобільну АТС

  3. Під'єднайте конектор до АТС

  4. Почніть користуватися CRM

FAQ

Що таке Call tracking?

Call tracking — це система для відстежування дзвінків. Вона дозволяє зрозуміти, з якого джерела реклами надійшов дзвінок. Якщо знати ефективність реклами, то можна витрачати на неї менше, а продавати більше.

Як Callyzer діопоможе моєму бізнесу?

Callyzer у маркетинговій стратегії допомагає краще розподіляти бюджети між різними рекламними джерелами. У продажах — контролювати якість обробки заявок.

Який основний функціонал Call tracking?

  • Додаток, який дозволяє в онлайн-режимі змінювати видимі номери на сайті (скрипт).
  • Аналітика, яка з набору звітів з первинними даними про дзвінки збирає і формує статистику.

Який строк дії ліцензії Call tracking?

Сервіс працює на основі щомісячної абонплати.

Скільки людей одночасно можуть працювати у програмі Callyzer?

Кількість користувачів необмежена. Ви зможете налаштувати для них різні права доступу, відштовхуючись від тих завдань, які вони виконують.

Як підключити послугу Callyzer?

Callyzer доступна для корпоративних клієнтів Київстар. Для підключення послуги необхідно встановити:

  • «Віртуальна АТС Київстар»;
  • IP та GSM зв'язок в корпорації;
  • API для інтеграції CRM – Віртуальна АТС.

Підтримка

З питань підтримки телеком-послуг звертайтеся за номерами:

0 800 300 466 0 800 300 000

Підтримка Call-Tracking:

+380 (44) 238-88-37 support@istat.com.ua
Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.