Переваги Callyzer

  • Всі номери на одній платформі

    Дає змогу підключати до системи мобільні номери та відстежувати їх так само, як і міські.

  • Керування вхідними дзвінками

    Розподіляє вхідні дзвінки на багатоканальний номер — дзвінки надходять лише вільним менеджерам. Клієнти не очікують відповіді, а експерти кол-центру не працюють в режимі перевантаження.

  • Відстеження рекламного джерела

    Можливість проаналізувати, яке джерело реклами найбільш корисне та приносить найбільше прибутку.

  • Розподіл рекламних бюджетів

    Дозволяє планувати бюджети та перерозподіляти їх на користь найбільш ефективних засобів реклами.

Про сервіс

Callyzer – це дієвий інструмент, який вивчає телефонні дзвінки з різних джерел реклами та визначає найбільш ефективний. Сервіс базується на «Віртуальній мобільній АТС» від компанії Київстар та платформі бізнес-аналітики.

Callyzer допоможе вам:

Call tracking в подарунок на місяць. Підключити

  1. 01

    Оцінити ефективність реклами.

  2. 02

    Оптимізувати бюджет на рекламу.

  3. 03

    Миттєво фіксувати пропущені дзвінки з можливістю передзвону.

  4. 04

    Контролювати стандарти роботи відділу продажів (фіксується час відповіді оператора, час розмови, надалі реалізується запис дзвінків).

Як працює Callyzer

Як почати працювати з Callyzer

Працювати з системою Callyzer можуть тільки корпоративні абоненти Київстар. Детальніше про умови підключення дивіться в розділі «Питання відповідь».

  1. Підключіть IP та GSM номер

  2. Встановіть «Віртуальну мобільну АТС».

  3. Підключіть конектор до АТС.

  4. Встановіть та налаштуйте Call tracking.

FAQ

Що таке Call tracking?

Call tracking – це система відстеження дзвінків. Вона дозволяє зрозуміти, з якого рекламного джерела надійшов дзвінок.

Адже дзвінки – це нові ліди відділу продажів, а ліди – це можливий прибуток. Знаючи ефективність реклами, можна витрачати на неї менше, а продавати більше.

Чим Callyzer допоможе моєму бізнесу?

Callyzer надає інформацію для прийняття правильних рішень в маркетингу та продажах. У маркетинговій стратегії допоможе відповісти на питання – як краще розподіляти бюджети між різними рекламними кампаніями.

У продажах – наскільки якісно обробляються заявки.

Ключовий функціонал Call tracking

Дві важливі складові – додаток, котрий в онлайн-режимі змінює відображання номера на сайті (скрипт). Аналітика, яка з набору звітів з первинними даними про дзвінки збирає й формує статистику.

Який строк дії ліцензії Call tracking?

Сервіс працює на основі щомісячної абонплати.

Скільки співробітників може одночасно працювати у програмі?

Кількість користувачів не обмежено. Ви зможете налаштувати їм різні права доступу в залежності від виконуваних ними обов'язків.

Підключення послуги Callyzer

Callyzer доступна корпоративним клієнтам компанії Київстар. Для підключення послуги у вас повинна бути встановлена:

  • «Віртуальна АТС Київстар»;
  • IP та GSM зв'язок в корпорації;
  • API для інтеграції CRM – Віртуальна АТС.

Підтримка

З питань підтримки телеком-послуг звертайтеся за номерами:

0 800 300 466 0 800 300 000

Підтримка CRM:

+380 (44) 238-88-37 support@istat.com.ua