close
close
Обрати: регіон район

Тимчасове призупинення

Деякий час не потрібен доступ в мережу інтернет? Скористайтеся послугою тимчасового призупинення. Протягом періоду дії послуги доступ до інтернету буде обмежено, абонплата за вашим тарифом нараховуватиметься в розмірі 10% від повної вартості.

Як підключити

  • Щоб призупинити або відновити доступ до інтернету, необхідно звернутись до найближчого магазину Київстар з документами та подати відповідну заяву.
  • Термін виконання заявки на призупинення або поновлення дії послуги – з наступного дня від того, що був вказаний в заяві.

Умови користування

  • Щомісячна абонплата за призупинення послуги відсутня.
  • Якщо на рахунку недостатньо коштів, доступ до мережі не поновлюється.
  • За умови наявності несплаченого щомісячного рахунка послуга «Тимчасове призупинення» вимикається. Зверніть увагу, що після сплати рахунка «Тимчасове призупинення» не буде відновлено. Доступ до інтернету буде підключено автоматично і почне зніматись стандартна абонплата згідно вашого тарифного плану.
  • Максимальний термін призупинення послуги – один рік. По завершенні року послуга доступу в мережу інтернет підключається автоматично.
  • Призупиняти дію послуги можна не частіше одного разу на місяць.

Спеціальні пропозиції:

Бізнесу
Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

обов'язкові поля

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.

Помилка, спробуйте ще раз.