close
close
Обрати: регіон район

Відстрочка платежу

«Відстрочка платежу» – програма, яка надасть вам змогу використовувати послуги мобільного зв’язку з можливістю їх оплати в наступному місяці, вже після отримання щомісячного рахунку.

 Переваги

  • Оплата послуг мобільного зв’язку після фактичного їх використання;
  • Доступність програми, незалежно від абонентського стажу та розміру щомісячного рахунку;
  • Зручна система інформування та нагадувань про необхідність поповнення рахунку.

 Умови

Ви можете стати учасником програми «Відстрочка платежу» одразу при оформленні нового підключення до мережі «Київстар» або ж вже безпосередньо під час обслуговування.

Плата за підключення та участь у програмі відсутня.

Чим більше буде ваш середньомісячний рахунок за послуги мобільного зв’язку – тим нижчою буде межа відключення, яка індивідуально розраховується та встановлюється для вашого особового рахунку на початку кожного місяця. Щоб перевірити доступну суму кредиту, наберіть *170*4#.

За стандартом межа відключення дорівнює сумі ваших середньомісячних витрат за 4 попередні місяці у трикратному розмірі. У разі її перевищення послуги мобільного зв’язку буде призупинено і відновлено лише після поповнення рахунку до утворення нульового або позитивного балансу.

 Механіка

Продовжуйте використовувати послуги мобільного зв’язку, навіть якщо у вас закінчилися кошти на рахунку, в межах встановленої за вашим особовим рахунком індивідуальної межі відключення.

За умовами програми «Відстрочка платежу», якщо за вашим особовим рахунком наявна заборгованість за спожиті послуги мобільного зв’язку протягом попереднього місяця, її розмір буде зафіксований станом на початок доби 1-го числа поточного місяця, про що вас буде проінформовано відповідним SMS-повідомленням.

На ваш номер надійде SMS-повідомлення з зазначеною сумою залишку заборгованості у разі несплати або лише часткової сплати вами рахунку за попередній місяць до 10-го числа поточного місяця.

Якщо ж відповідний рахунок не буде сплачено і до 19-го числа поточного місяця, про що вас буде поінформовано відповідним SMS-повідомленням, 20-го числа за особовим рахунком буде призупинено надання послуг мобільного зв’язку з можливістю їх відновлення лише після погашення вами заборгованості за виставленим рахунком.

 Підключення

  • Для підключення, відключення або зміни умов надання програми «Відстрочка платежу» вам достатньо оформити відповідне замовлення у магазині «Київстар» або звернутися до координатора вашої організації;
  • Заявка на підключення програми «Відстрочка платежу» виконується з 1-го числа місяця, наступного за місяцем в якому вона подана, про що вас буде проінформовано відповідним SMS-повідомленням. При цьому, сума доступного кредиту встановлюється 5 числа;
  • Заявка на відключення програми виконується в останній день місяця, в якому вона подана;
  • Послуга доступна по всій Україні, крім тимчасово окупованих територій та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Спеціальні пропозиції:

Бізнесу
Допомогти?
Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

обов'язкові поля

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.