Самостійне управління послугами
Самостійне управління послугами — це сервіс, який дозволяє зменшити навантаження на координаторів та надає можливість абонентам керувати послугами самостійно за допомогою голосового меню 477.
Переваги
- Для координатора: економія часу координатора завдяки тому, що абоненти зможуть самостійно підключати деякі послуги на своїх номерах;
- Для абонента: не потрібно регулярно просити координатора підключити або відключити послуги за своїм номером, можливість самостійно обрати пакети послуг, які відповідають Вашим потребам.
Приклади використання
- Делегування повноважень: координатор надає можливість самостійно керувати послугами керівникам та менеджерам компанії (наприклад: директору, головному бухгалтеру, менеджеру з продажу, тощо);
- Абоненти частково або у повному обсязі сплачують рахунки за мобільний зв’язок
Можливості послуги
Абонентам, якім підключили «Самостійне управління послугами», надається можливість за допомогою голосового меню 477 самостійно замовляти послуги та пакети послуг.
Зверніть увагу: змінити тарифний план бізнес-абоненту й надалі може виключно координатор.
Ви маєте можливість замовити послуги та пакети, перелічені нижче, зателефонувавши за номером 477
- Послуги:
- «Супервизначник номера»
- «Додатковий Номер»
- «Антивизначник номеру»
- «MMS»
- «Маячок»
- «Автовідповідач»
- «Мікрокредит»
- «Мобільна РАЦІЯ»
- «Комфортний перехід»
- «Хто дзвонив», «Повідомити мене»
- Інтернет-послуги:
- Пакет даних для доступу в Інтернет:
- «Спробуйте Інтернет 50»
- «Бізнес-Інтернет 5», «Бізнес-Інтернет 50», «Бізнес-Інтернет 500», «Бізнес-Інтернет Необмежений»
- «Необмежений день» та «10 МБ щодня»
- «Смартфон Базовий» та «Смартфон Профі»
- Інші корисні пакети:
- «SMS-пакети»
- «Пакет MMS»
- «Прямий номер — базовий», «Прямий номер — необмежений» для користувачів послуги «Прямий міський номер»
- «СтарСвіт Оптимальний» для дзвінків за кордон
- «Мобільна безпека» - захист і повернення мобільних пристроїв абонентів.
Тарифи й оплата
Послуга не тарифікується.
Як підключити
Підключити послугу може координатор компанії або інша уповноважена особа:
- Через систему самообслуговування «Мій Київстар»
- Через спеціальне голосове меню 477 для координаторів