Заповніть форму заявки та
чекайте на дзвінок від наших експертів.
Зручний час для зв'язку?
Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.
Щось пішло не так!

З електронним документообігом ви можете

  • Підписувати документи онлайн

  • Організовувати документи в електронному вигляді

  • Погоджувати та коментувати файли у корпоративному чаті

  • Зберігати документи в електронному сховищі (хмарному або ж фізичному)

  • Подавати заявки на підключення послуг від Київстар

Чому це зручно

  1. 01

    Заощаджуйте час — більше не потрібно поспішати в інший кінець міста, щоб терміново підписати необхідний документ.

  2. 02

    Знову загубився файл? Забудьте про нервові пошуки — з електронним документообігом знаходьте потрібні документи миттєво. А ще сервіс робить резервні копії.

  3. 03

    Контролюйте всі дедлайни легко та навіть зі свого смартфона.

  4. 04

    Ваші документи надійно зберігаються в хмарному або фізичному сховищі.

Для кого корисні електронні документи

Для бухгалтерів
 
  • Надсилайте та отримуйте документи за кілька секунд
  • Коментуйте та обговорюйте договори, звіти тощо онлайн
  • Слідкуйте за дедлайнами легко
  • Готуйте та погоджуйте документи швидко
Для компаній
 
  • Зберігайте всі файли в безпечному місці — хмарному або фізичному сховищах
  • Консультуйтесь щодо сервісу та електронних документів з експертами
  • Працюйте з електронним цифровим підписом (ЕЦП) чи кваліфікованим електронним підписом (КЕП), отриманим у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або скористуйтеся Mobile ID
  • Оптимізуйте бізнес-процеси
  • Заощаджуйте на адміністративних витратах
  • Отримайте доступ до документів 24/7

Як почати

  1. Зареєструйтеся в сервісі

  2. Завантажте або створіть потрібний для підпису документ

  3. Надішліть партнеру

Зверніть увагу, що для роботи з електронним документообігом необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП) чи кваліфікований електронний підпис або послугу Mobile ID.

Чим корисні електронні документи

  • Турбуєтесь про безпеку?

    Захист персональних даних
    у сервісі базується на
    принципі GDPR ? GDPR — це Регламент, який регулює роботу з особистими даними. Згідно з його нормами, персональні дані — це всі дані, що стосуються конкретної особи й за якими вона може бути ідентифікована: ім'я, IP, адреса електронної пошти тощо

  • Хочете більше дізнатися про електронні документи?

    Отримайте експертну відповідь на всі ваші запитання. Наші партнери із DEALS нададуть юридичну консультацію.

  • Працюйте у сервісі з ЕЦП/КЕП чи Mobile ID

    Працюйте у сервісі з ЕЦП/КЕП, отриманими в будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або використовуйте Mobile ID.

Скільки це коштує? Безкоштовно 20 перших документів

Маєте ще питання? Залиште свій номер телефону та вкажіть ім’я і ми вам зателефонуємо

Часті запитання

Що потрібно, щоб почати працювати із електронним документообігом?

Перш за все, у вас повинен бути електронний цифровий підпис (ЕЦП) чи кваліфікований електронний підпис (КЕП). В системі електронного документообігу можна працювати з КЕП, отриманими у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Наскільки захищені мої персональні дані?

Захист персональних даних у сервісі базується на принципі GDPR — Регламенті, який регулює роботу з особистими даними. Згідно з його нормами, персональні дані — це всі дані, що стосуються конкретної особи й за якими вона може бути ідентифікована: ім'я, IP, адреса електронної пошти тощо.

З якими документами я можу працювати в Star.Docs?

У Star.Docs ви можете працювати, обмінюватися і завантажувати будь-які документи в різних форматах (PDF, Word, Excel, тощо).

Як інтегрувати сервіс Star.Docs з корпоративними системами обліку та документообігу?

Інтеграція з сервісом Star.Docs здійснюється за допомогою API.

Чи залишиться у мене доступ до документів, якщо я більше не користуюся Star.Docs?

Так. Протягом двох місяців після завершення дії договору чи його розірвання сторонами, ви зможете зайти в Star.Docs, використовуючи сертифікат цифрового підпису або Mobile ID, і завантажити документи, які були створені або отримані до моменту припинення роботи зі Star.Docs.

З якими сертифікатами ключів цифрового підпису можна працювати в сервісі?

Сервіс працює з сертифікатами відкритих ключів ЕЦП чи КЕП, отриманими у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, зокрема Mobile ID.

Як обмінюватися документами в Star.Docs?

Щоб обмінюватися документами з контрагентами в Star.Docs необхідно:

  • створити в системі Star.Docs угоду;
  • запросити до неї контрагента для спільної роботи;
  • обмінюватись документами з контрагентом.
Чи можна через Star.Docs відправити документ контрагенту, якщо він використовує іншу систему ЄДО?

Ні. Обмін документами між контрагентами можливий лише у випадку, якщо вони використовують єдину систему документообігу.

Чи можу я видалити зі Star.Docs документ, який вже підписаний?

Так, але процес видалення документа має бути узгоджений обома сторонами.

Чи є візуалізація підпису документа?

Так, є.

Як користувачі можуть дізнатися, що в Star.Docs з’явилися нові документи?

Користувачі отримують оповіщення про всі зміни в Star.Docs. Сервіс дозволяє налаштувати розсилку повідомлень для кожного користувача індивідуально.

Як обмежити доступ користувачів до документів?

Обмежити доступ можна в рамках угоди, до якої входять документи.