Заповніть форму заявки та
чекайте на дзвінок від наших експертів.
Зручний час для зв'язку?
Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.
Щось пішло не так!

З електронним документообігом ви можете

  • Підписувати документи онлайн

  • Організовувати документи в електронному вигляді

  • Погоджувати та коментувати файли у корпоративному чаті

  • Зберігати документи в електронному сховищі (хмарному або ж фізичному)

  • Подавати заявки на підключення послуг від Київстар

Чому це зручно

  1. 01

    Заощаджуйте час — більше не потрібно поспішати в інший кінець міста, щоб терміново підписати необхідний документ.

  2. 02

    Знову загубився файл? Забудьте про нервові пошуки — з електронним документообігом знаходьте потрібні документи миттєво. А ще сервіс робить резервні копії.

  3. 03

    Контролюйте всі дедлайни легко та навіть зі свого смартфона.

  4. 04

    Ваші документи надійно зберігаються в хмарному або фізичному сховищі.

Для кого корисні електронні документи

Для бухгалтерів
 
  • Надсилайте та отримуйте документи за кілька секунд
  • Коментуйте та обговорюйте договори, звіти тощо онлайн
  • Слідкуйте за дедлайнами легко
  • Готуйте та погоджуйте документи швидко
Для компаній
 
  • Зберігайте всі файли в безпечному місці — хмарному або фізичному сховищах
  • Консультуйтесь щодо сервісу та електронних документів з експертами
  • Працюйте з електронним цифровим підписом (ЕЦП) чи кваліфікованим електронним підписом (КЕП), отриманим у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або скористуйтеся Mobile ID
  • Оптимізуйте бізнес-процеси
  • Заощаджуйте на адміністративних витратах
  • Отримайте доступ до документів 24/7

Як почати

  1. Зареєструйтеся в сервісі

  2. Завантажте або створіть потрібний для підпису документ

  3. Надішліть партнеру

Зверніть увагу, що для роботи з електронним документообігом необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП) чи кваліфікований електронний підпис або послугу Mobile ID.

Чим корисні електронні документи

  • Турбуєтесь про безпеку?

    Захист персональних даних
    у сервісі базується на
    принципі GDPR ? GDPR — це Регламент, який регулює роботу з особистими даними. Згідно з його нормами, персональні дані — це всі дані, що стосуються конкретної особи й за якими вона може бути ідентифікована: ім'я, IP, адреса електронної пошти тощо

  • Хочете більше дізнатися про електронні документи?

    Отримайте експертну відповідь на всі ваші запитання. Наші партнери із DEALS нададуть юридичну консультацію.

  • Працюйте у сервісі з ЕЦП/КЕП чи Mobile ID

    Працюйте у сервісі з ЕЦП/КЕП, отриманими в будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або використовуйте Mobile ID.

Скільки це коштує? Перші 20 документів не тарифікуються

Маєте ще питання? Залиште свій номер телефону та вкажіть ім’я і ми вам зателефонуємо

Вартість ліцензій Star.Docs

Ліцензії Кількість підписів, які дозволяється нанести на документи у термін дії ліцензії Вартість ліцензії без ПДВ Термін дії ліцензії з моменту активації Об’єм місця для зберігання документів
  20 0 грн 90 днів 10 МБ
Легкий старт 10 20 грн 30 днів 10 МБ
Підприємець 200 280 грн 365 днів 100 МБ
Бізнес 1000 900 грн 365 днів 500 МБ
Підприємство 3000 2000 грн 365 днів 1,5 ГБ
Корпорація без обмежень 56250 грн 90 днів 20 ГБ

Ліцензія – це дозвіл на використання системи Star.Docs, який користувач отримує на підставі Ліцензійного договору-оферти, з умовами якого користувач погоджується при реєстрації в Star.Docs.

Вартість ліцензій Star.Docs включає в себе вартість нанесення відповідної кількості електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису на електронні документи за допомогою комп’ютерної програми, на основі якої функціонує Star.Docs. Вказані ціни розраховані та надані Ліцензіаром.

Без ПДВ відповідно до п.26-1 Підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Реєстрація перших 20-ти документів, що здійснюється на платформі послуги «Star.Docs» впродовж трьох місяців, починаючи з дня підключення до відповідної послуги, здійснюється без додаткової плати.

Часті запитання

Що потрібно, щоб почати працювати із електронним документообігом?

Перш за все, у вас повинен бути електронний цифровий підпис (ЕЦП) чи кваліфікований електронний підпис (КЕП). В системі електронного документообігу можна працювати з КЕП, отриманими у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Наскільки захищені мої персональні дані?

Захист інформації та обробка персональних даних під час користування сервісом здійснюється згідно із Законами України «Про захист персональних даних» та «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах». Одночасно наші організаційні заходи та технічні засоби захисту персональних даних у сервісі базуються на найсучасніших підходах, які, зокрема, викладені в Регламенті ЄС GDPR, який регулює роботу з особистими даними ЭС.

З якими документами я можу працювати в Star.Docs?

У Star.Docs ви можете працювати, обмінюватися і завантажувати будь-які документи в різних форматах (PDF, Word, Excel, тощо).

Як інтегрувати сервіс Star.Docs з корпоративними системами обліку та документообігу?

Інтеграція з сервісом Star.Docs здійснюється за допомогою API.

Чи залишиться у мене доступ до документів, якщо я більше не користуюся Star.Docs?

Так. Протягом двох місяців після завершення дії договору чи його розірвання сторонами, ви зможете зайти в Star.Docs, використовуючи сертифікат цифрового підпису або Mobile ID, і завантажити документи, які були створені або отримані до моменту припинення роботи зі Star.Docs.

З якими сертифікатами ключів цифрового підпису можна працювати в сервісі?

Сервіс працює з сертифікатами відкритих ключів ЕЦП чи КЕП, отриманими у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, зокрема Mobile ID.

Як обмінюватися документами в Star.Docs?

Щоб обмінюватися документами з контрагентами в Star.Docs необхідно:

  • створити в системі Star.Docs угоду;
  • запросити до неї контрагента для спільної роботи;
  • обмінюватись документами з контрагентом.
Чи можна через Star.Docs відправити документ контрагенту, якщо він використовує іншу систему ЄДО?

Ні. Обмін документами між контрагентами можливий лише у випадку, якщо вони використовують єдину систему документообігу.

Чи можу я видалити зі Star.Docs документ, який вже підписаний?

Так, але процес видалення документа має бути узгоджений обома сторонами.

Чи є візуалізація підпису документа?

Так, є.

Як користувачі можуть дізнатися, що в Star.Docs з’явилися нові документи?

Користувачі отримують оповіщення про всі зміни в Star.Docs. Сервіс дозволяє налаштувати розсилку повідомлень для кожного користувача індивідуально.

Як обмежити доступ користувачів до документів?

Обмежити доступ можна в рамках угоди, до якої входять документи.