close
Обрати: регіон район

Що робити, якщо при здійсненні платежу я неправильно набрав особовий рахунок?

Будь ласка, будьте уважні. При оплаті послуги «Домашній Інтернет» клієнт особисто відповідає за коректне внесення номера свого особового рахунку, оскільки існує ряд технічних обмежень, що не дозволяють компанії повернути помилковий платіж (наприклад: використання отриманих коштів одержувачем, зарахування коштів на різні типи підключень тощо). Відкликати платіж може касир або служба підтримки термінала, і тільки в день оплати.

Разом із тим Київстар докладає всіх можливих зусиль, щоб урегулювати ситуації, пов'язані з помилковим зарахуванням коштів. Для цього в компанії були розроблені процедури, завдяки яким можна повернути кошти за певних умов.

Якщо ви опинилися в подібній ситуації, будь ласка, напишіть нам у чат.

Знайшли відповідь на своє питання?

Дякуємо за ваш відгук! :)

Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

Знайти відповідь у Спільноті Київстар