Якими послугами можна скористатися, якщо плату за пакет послуг за тарифом «Київстар Все разом» не знято?

Плата за всі послуги зніматиметься 1 числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо ж на вашому рахунку буде недостатньо коштів, замовляйте послугу «Тиждень довіри»: протягом 7 днів ви зможете безкоштовно користуватись домашнім інтернетом, дивитись ТБ, а також телефонувати на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.

Є кілька способів підключити «Тиждень довіри»:

  • через «Мій Київстар»
  • за допомогою короткого запиту *461# (з номера, який підключено до тарифу «Київстар Все разом»)
  • за номером 460 або 0800300460

«Тиждень довіри» відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму плати за пакет послуг. Замовляти «Тиждень довіри» можна, якщо було знято першу плату за пакет послуг за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги плату не буде внесено, доступ до домашнього інтернету та ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.

Знайшли відповідь на своє запитання?

Дякуємо за ваш відгук! :)

Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

Знайти відповідь у Спільноті Київстар