Не виходить установити з'єднання з інтернетом. Що робити?

Можливі причини та способи усунення проблеми:

  1. Недостатньо коштів на основному/бонусному рахунку. За необхідності, будь ласка, поповніть рахунок. Якщо ви контрактний абонент, перезавантажте мобільний телефон протягом 30 хвилин після поповнення рахунку.
  2. Послуга не підключена. Якщо ви контрактний абонент, перевірити статус послуги можна в системі «Мій Київстар» (розділ «Послуги та акції»). Якщо ви абонент передплаченої форми обслуговування, перевірте статус за допомогою кода *100*11*5#   або за номером 477
  3. У вашому телефоні немає налаштувань для інтернету. Докладніше про налаштування читайте за посиланням.
  4. Відключена передача стільникових даних. Активуйте стільникові дані, перезавантажте телефон і спробуйте знову зайти в інтернет.
  5. Помилка в адресі сайту. Якщо доступу немає тільки на певний сайт, перевірте, чи правильно введено адресу. Якщо все правильно, повторіть спробу пізніше, попередньо перезавантаживши телефон. Якщо проблема не вирішена, рекомендуємо вам звернутися до адміністрації сайту, на який ви намагаєтеся зайти.

Знайшли відповідь на своє запитання?

Дякуємо за ваш відгук! :)

Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

Знайти відповідь у Спільноті Київстар