Мобільний зв'язок (дзвінки, інтернет, SMS) та Домашній Інтернет працюватимуть у звичайному режимі. Можливі тимчасові обмеження при поповненні рахунку та підключенні послуг. Якщо ви планували підключити або відключити якісь послуги чи поповнити рахунок, радимо зробити це до 14 травня або вже після оновлення.

Перепрошуємо за можливі незручності.

Найчастіше запитують

  • Гроші зарахуються, але коректна сума на рахунку відображатиметься після завершення робіт — орієнтовно 16 травня після 8:00.

  • Ні.

  • Так, усі послуги мобільного зв'язку та Домашній Інтернет працюватимуть.

  • У деяких абонентів під час оновлення можуть бути тимчасові обмеження. Якщо ви планували поповнити рахунок, підключити або змінити якісь послуги, радимо зробити це до 22.00 14 травня або вже 16 травня після 08:00 — саме до цього часу ми плануємо закінчити всі роботи.

    Мобільний зв'язок (дзвінки, інтернет, SMS) та Домашній Інтернет — працюватимуть як завжди.

  • Усі кошти та обсяг послуг, які були на вашому рахунку до початку технічних робіт, збережуться.

  • Здебільшого, так. Ви можете телефонувати, наприклад до Польщі, Італії або на інші популярні напрямки. Тимчасові обмеження можуть бути тільки на номери тих країн, які не користуються популярністю. Але все запрацює 16 травня після 08:00, коли ми закінчимо роботи.

  • Так, послуги у роумінгу працюють у звичайному режимі у всіх популярних країнах. Можуть бути тимчасові обмеження для використання Інтернету лише на у тих країнах, які не користуються популярністю у абонентів.

  • У деяких абонентів Мій Київстар може не працювати. Робота додатку та вебверсії сервісу відновиться 16 травня, коли ми закінчимо оновлення IT-системи.

  • Оновлення IT-систем відбувається одночасно в усіх каналах обслуговування. Тому інформація за вашим номером буде доступна після того, як ми завершимо технічні роботи.