Переваги Star Track

  • Відстеження рекламного джерела

    Можливість проаналізувати, яке джерело реклами найбільш корисне та приносить найбільше прибутку.

  • Управління навантаженням вхідних дзвінків

    Правильний розподіл дзвінків позбавить ваших клієнтів від черги за відповіддю, а співробітників колл-центру від перенавантаження.

  • Розподіл рекламних бюджетів

    Тут все просто. Збільшуєте бюджет на найефективніші джерела реклами та зменшуєте на менш ефективні.

  • Маршрутизація
      дзвінків

    Розподіл вхідних дзвінків на багатоканальний номер. Дзвінки будуть надходити тільки вільним менеджерам.

Про сервіс

Star Track — це потужний інструмент для відстеження телефонних дзвінків з рекламних джерел. Комплексне рішення для аналізу ефективності процесів в інтернет-маркетингу, головною складовою якого є «Віртуальна мобільна АТС» компанії Київстар та платформа бізнес-аналітики.

Star Track допоможе вам:

Call-tracking в подарунок на місяць. Підключити

  1. 01

    Оцінити ефективність реклами.

  2. 02

    Оптимізувати бюджет на рекламу.

  3. 03

    Миттєво фіксувати пропущені дзвінки з можливістю передзвону.

  4. 04

    Контролювати стандарти роботи відділу продажів (фіксується час відповіді оператора, час розмови, надалі реалізується запис дзвінків).

Как работает Star Track

  • Статистика дзвінків

    mobtable1.png
  • Статистика дзвінків на рекламне джерело

    mobtable1.png
  • Статистика переходів в «ліди»

    mobtable1.png
  • Статистика кількості викликів

    mobtable1.png

Як почати працювати з Star Box

Працювати з системою Star Box можуть тільки корпоративні абоненти Київстар, детальніше про умови підключення дивіться в розділі «Питання відповідь».

  1. Підключіть IP та GSM номер

  2. Встановіть Віртуальну мобільну АТС

  3. Під'єднайте конектор до АТС

  4. Почніть користуватися CRM

FAQ

Що таке Call tracking?

Call tracking – це система відстеження дзвінків. Вона дозволяє зрозуміти, з якого рекламного джерела надійшов дзвінок.

Адже дзвінки – це нові ліди відділу продажів, а ліди – це можливий прибуток. Знаючи ефективність реклами, можна витрачати на неї менше, а продавати більше.

Чим Star Track допоможе моєму бізнесу?

Star Track надає інформацію для прийняття правильних рішень в маркетингу та продажах. У маркетинговій стратегії допоможе відповісти на питання – як краще розподіляти бюджети між різними рекламними кампаніями.

У продажах – наскільки якісно обробляються заявки.

Ключовий функціонал Call tracking

Дві важливі складові – додаток, котрий в онлайн-режимі змінює відображання номера на сайті (скрипт). Аналітика, яка з набору звітів з первинними даними про дзвінки збирає й формує статистику.

Який строк дії ліцензії Call tracking?

Сервіс працює на основі щомісячної абонплати.

Скільки співробітників може одночасно працювати у програмі?

Кількість користувачів не обмежено. Ви зможете налаштувати їм різні права доступу в залежності від виконуваних ними обов'язків.

Підключення послуги Star Track

Star Track доступна корпоративним клієнтам компанії Київстар. Для підключення послуги у вас повинна бути встановлена:

  • «Віртуальна АТС Київстар»;
  • IP та GSM зв'язок в корпорації;
  • API для інтеграції CRM – Віртуальна АТС.

Підтримка

З питань підтримки телеком-послуг звертайтеся за номерами:

0 800 300 466 0 800 300 000

Підтримка CRM: