Послуги

На зв’язку B2B

Підключайте одну послугу, у якій включено відразу три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене.

Що входить у послугу На зв'язку

Автовідповідач

Хто дзвонив

Повідомити про мене

Прослуховуйте пропущені повідомлення з будь-якого телефона, зберігайте їх довше та встановлюйте індивідуальне привітання

Дізнайтеся, хто вам телефонував, поки ви були поза зоною або вимикали телефон

Повідомляйте автоматичним SMS про свою появу в мережі абонентам, які намагалися вам додзвонитися

Детальніше як це працює

    Ви зможете:

  • Записати індивідуальне привітання
  • Прослуховувати повідомлення (зберігаються 30 днів) з свого мобільного чи стаціонарного телефону
  • Працює в Україні і в роумінгу
  • Після пропущеного виклику вам надійде SMS з даними абонента, хто телефонував (номером та часом виклику)
  • SMS зберігається 5 днів
  • Працює в Україні і в роумінгу
  • SMS надійде на номер абонента, який вам телефонував, поки ви були поза зоною
  • Працює в Україні і в роумінгу

Як підключити послугу На зв‘язку

Виберіть зручний спосіб:

Координатори можуть підключити послугу на інші номери своєї організації через платформу Мій Київстар. Щоб підключити послугу на свій номер, потрібно мати Самостійне управління послугами.

Плата за послугу знімається раз на місяць. Дія послуги продовжується автоматично. Якщо коштів недостатньо, дія послуги призупиняється, доки ви не поповните рахунок.

Як керувати сервісами

Автовідповідач

Хто дзвонив

Повідомити про мене

Також можете керувати всіма сервісами в Мій Київстар (розділ: Послуги – Спілкування)


Як відключити послугу На зв‘язку

Виберіть зручний спосіб:


Координатори можуть керувати послугою для інших номерів компанії через платформу Мій Київстар.

Скільки це коштує

Плата за послугу — 10 грн/міс