store iconМагазини

Підтримка бізнес-абонентів

На цій сторінці зібрано корисну інформацію про користування послугами та сервісами для бізнесу, а також найпоширеніші запитання.

support_head

Якщо потрібна допомога оператора

b2b_chat.

Напишіть нам у чат

Наші спеціалісти дадуть відповідь на ваші запитання онлайн. Чат працює в будні з 9:00 до 18:00.

phone icon

Щодо мобільного зв’язку

466 — з мобільних Київстар,
0800 300 466 — зі стаціонарних та інших мобільних

Лінія для координаторів — 0800303466, 0444663466, 0674663466

phone icon

Щодо фіксованого зв’язку

Для представників великого бізнесу — 0443933393, 0800303393

Для представників малого та середнього бізнесу — 0800300000, 0444900000

bayraktar_black

У роумінгу

Якщо ви за кордоном і вам потрібна допомога, скористайтеся довідкою в роумінгу — оператор зателефонує вам. Послуга безкоштовна.

+380674660466 — з інших номерів у роумінгу. Дзвінок на цей номер платний.

Як самостійно керувати послугами

Наприклад, змінювати один бізнес-тариф на інший, підключати додаткові пакети, стежити за станом рахунку.

Будь ласка, зверніть увагу. Працівники з бізнес-тарифами можуть керувати послугами за своїм номером, якщо в них підключено Самостійне управління послугами. Якщо ні, зверніться до свого координатора.

phone icon

Голосове меню

466 — отримати інформацію та зв’язатися з оператором
477 — керувати послугами
222 — міжнародні дзвінки
466*35 — «Відстрочка платежу»

Дзвінки доступні з мобільних Київстар та не оплачуються.

mobile phone icon

Мобільний додаток Мій Київстар

для всіх користувачів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом за своїм номером. Завантажити додаток на смартфон можна в Google Play або App Store.

mac

Вебплатформа Мій Київстар

для координаторів

Самостійно керуйте всіма номерами компанії та підключеними послугами. Змінюйте тарифи, переглядайте детальну інформацію про номери, відстежуйте витрати, контролюйте стан рахунків, формуйте звіти тощо.

Магазини Київстар бізнес

Магазини Київстар

Отримати консультацію бізнес-експерта, підключити послуги чи розв’язати свої питання можна в магазинах Київстар. На жаль, під час війни не всі наші магазини та спеціалісти працюють, тому перед візитом радимо перевіряти актуальний графік роботи.

Найчастіше користуються

uah

Поповнення рахунку

sim-card icon

Заміна SIM-карти

mob

eSIM

two_sim

Запасна SIM-карта

himars

Роумінг як вдома

Ukraine

Національний роумінг

time

Відстрочка платежу

reregistration

Перереєстрація номера

reactivation_number

Тимчасове відключення / повторне підключення номера

forward_call

Переадресація виклику

Деталізована звітність

Інформація по компанії та звітність

Поповнення рахунку

Поповнити рахунок можна:

  • за реквізитами п/р UA333510050000026005325079000 в АТ «УкрСиббанк», м.Київ МФО 351005, ЄДРПОУ 21673832

п/р UA873808050000000026003707654 в АТ «Райффайзен Банк» МФО 380805, ЄДРПОУ 21673832

Якщо ви ще не користуєтеся програмами кредитування, рекомендуємо послугу «Мікрокредит».

Заміна SIM-карти

1. Якщо SIM-карта не реєструється в мережі, перевірте, чи працює вона в іншому пристрої.

2. Якщо SIM-карту заблоковано, втрачено або пошкоджено, ви можете:


  • активувати запасну SIM-карту, якщо її підключено за вашим номером. Якщо у вас її немає, зверніться до координатора організації та уточніть, чи запасні SIM-карти, підключені на вашу організацію.
  • замінити SIM-карту в магазині Київстар.

Щоб замінити SIM-карту в магазині, надайте такі документи:


  • Якщо звертається директор організації — паспорт громадянина України.
  • Якщо звертається представник організації (юридичної особи) — оригінал або засвідчена копія довіреності від імені юридичної особи, оригінал паспорта громадянина України, а також печатка (за наявності).
  • Якщо звертається координатор — паспорт громадянина України.

eSIM

Це SIM нового покоління, що знаходиться всередині сучасних смартфонів, планшетів та деяких інших гаджетів. Її можна активувати дистанційно та користуватися номером без фізичної SIM-карти. На eSIM можна перенести наявний номер або підключити новий.

На одну eSIM можна підключити кілька номерів та вмикати їх, коли буде потрібно. Також ви зможете одночасно користуватися фізичною SIM-картою.

Координатори можуть замінювати SIM-карти працівників своїх компаній на eSIM через вебплатформу Мій Київстар. Координатор повинен отримати на платформі QR-код для активації eSIM. А користувач має відсканувати її своїм смартфоном, щоб активувати.

Детальніше

Запасна SIM-карта

Додаткова SIM-карта з вашим номером, яку можна активувати самостійно, якщо ви пошкодили чи втратили свою основну SIM. Активувати запасну SIM-карту можна навіть із роумінгу.

Щоб отримати запасну SIM-карту, зверніться до найближчого магазину Київстар. Її вартість — 30 грн. Вам потрібно мати із собою:

  • якщо ви контрактний абонент — документ, що засвідчує особу (для фізичних осіб);
  • якщо ви не укладали договір з Київстар — тільки вашу наявну SIM-карту;
  • якщо ви координатор — паспорт та довіреність.

Запасну карту по компанії може отримати координатор через персонального менеджера.

Якщо запасну SIM-карту підключено за вашим номером, ви можете активувати її через додаток Мій Київстар. Також ви можете звернутися з цим проханням у чат на сайті.

Активувати запасну SIM-карту можна одним зі способів:

  • за номером 0 800 300 466 (безкоштовно з усіх мобільних та міських номерів по Україні).
  • Через Мій Київстар. Цей варіант універсальний і підійде навіть якщо ви в роумінгу.

Після активації запасної SIM-карти попередня SIM автоматично відключається і ви знову можете замовити нову запасну SIM-карту.

Роумінг як вдома

Абоненти Київстар можуть без доплат користуватися своїм корпоративним тарифом у 30 країнах світу завдяки Роумінгу як вдома. Він активується автоматично та передбачає безлім на вхідні дзвінки, користування деякими додатками, а також хвилини, ГБ та SMS. Їхня кількість для роумінгу залежать від тарифу. Скористатися Роумінгом як вдома можна у 30 країнах світу, а саме в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великій Британії.

Національний роумінг

Коли в місці вашого перебування немає зв'язку Київстар, ви можете підключитися до мережі іншого мобільного оператора. Ваш тариф при цьому не змінюється.

Увімкнути національний роумінг можна так:

  1. У налаштуваннях вимкніть Автовибір мережі Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі
  2. Знайдіть та виберіть доступну мережу VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell. Щоб працював інтернет, увімкніть Передачу даних у роумінгу (Android)/Роумінг даних (iOS)
  3. Перевірте роботу дзвінків та інтернету

Якщо зв'язок не з'явився, спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора.

Важливо: щоб повернутися у мережу Київстар, слід вручну вибрати серед доступних UA-KYIVSTAR або повернутися до автовибору мережі.

Відстрочка платежу

Не встигли вчасно поповнити рахунок? Завдяки цій програмі користуйтеся мобільним зв’язком зараз, а платіть за нього — наступного місяця.

Підключитися та користуватися програмою можна безкоштовно.

Щоб підключити «Відстрочку платежу», завітайте до магазину Київстар або зверніться до координатора вашої організації. Координатор може підключити програму через персонального менеджера, кол-центр, чат на сайті або в магазині Київстар.

Детальніше.

Перереєстрація номера

Перереєструвати номер на іншого власника можна тільки після підписання документів. Це можна зробити в магазинах Київстар для бізнес-клієнтів. Зверніть увагу, що через війну графік роботи магазинів може змінюватися.

Також ви можете оформити потрібні документи дистанційно в системі Star.Docs, використовуючи електронний підпис. Для цього зверніться до вашого персонального менеджера або напишіть нам у чат (у будні з 9:00 до 18:00).

Детальніше про перереєстрацію

Тимчасове відключення / повторне підключення номера

Ви можете зупинити обслуговування вашого номера на строк до 6 місяців, а потім відновити його. Ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Плата за тарифний план та додаткові послуги не зніметься, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується (можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно. Щомісячна плата за тимчасове відключення становить 10 грн/міс для голосових тарифів та 6 грн/міс для тарифів М2М.

Подати заявку на тимчасове призупинення/повторне підключення номера можна:

Детальніше

Переадресація виклику

Залишайтеся на зв'язку, навіть якщо не маєте доступу до мобільного. Вхідні дзвінки будуть перенаправлятися на інший номер телефону або на автовідповідач.

Встановити переадресацію дзвінків можна на будь-який інший телефонний номер в межах України — міський або мобільний, окрім коротких та 0800. Переадресація працюватиме, якщо номер активний.

Підключити послугу Переадресація виклику чи Переадресація на відстані можна безкоштовно.

Детальніше

Інформація по компанії та звітність

На вебплатформі Мій Київстар для бізнес-клієнтів координатор компанії може переглядати дані про всі корпоративні номери та послуги. Там можна знайти перелік особових рахунків та деталізацію по кожному з них, перелік номерів, тарифи, інформацію про використання послуг.

Також на платформі можна вибирати та формувати різні типи звітів про споживання послуг. Після формування їх можна завантажити на свій комп’ютер у форматах CSV та XLS.

info_support

Інформація для координаторів

Координатор — це працівник, який може керувати всіма номерами та підключеними послугами зв’язку по своїй компанії. Робити це можна дистанційно — через окрему телефонну лінію 477, персонального менеджера чи вебплатформу Мій Київстар для бізнес-клієнтів.

Координатор може:

  • Швидко підключати або відключати послуги за всіма номерами організації;
  • Переглядати інформацію про стан рахунків, використання послуг, витрати та баланси тощо;
  • Формувати, завантажувати та аналізувати різні типи звітів;
info_support

Інформація для користувачів бізнес-тарифів

Якщо за вашим номером підключено Самостійне управління послугами, ви можете самі керувати послугами через додаток Мій Київстар або голосове меню 477. Підключити вам цю послугу може координатор вашої компанії.

mail_to_kyivstar_b2b

Як подати офіційне звернення або запит до Київстар

Під час війни, коли більшість наших спеціалістів працює віддалено, Київстар тимчасово не має можливості приймати офіційні запити та звернення у паперовому вигляді. Проте ви завжди можете надіслати запит на електронну адресу info@kyivstar.net або звернутися в будь-який магазин Київстар.

Обов'язково вкажіть:

  • прізвище, ім’я, по батькові керівника та підпис автора;
  • поштову адресу вашого офісу;
  • суть звернення.

Будь ласка, зверніть увагу. Ми розглядаємо тільки ті запити інформації та інші офіційні документи від адвокатів, представників силових структур, депутатів усіх рівнів та будь-яких представників органів державної влади, які оформлені відповідно до вимог нормативно-правових актів України. Якщо ви надсилаєте якийсь із цих документів електронною поштою, на них має бути електронно-цифровий підпис автора.

Найчастіше запитують

Живий чат