Послуги
Самостійне управління послугами
Цей сервіс допомагає бізнес-абонентам керувати послугами самостійно через голосове меню 477 та зменшує навантаження на координаторів.
Переваги
- Для координатора: економить час, адже абоненти можуть самостійно змінювати тариф і замовляти послуги.
- Для абонента: можна самостійно вибирати і підключати пакети послуг, а не просити про це координатора.
Скільки це коштує
Послуга не тарифікується.
Як це працює
Налаштувати самостійне управління послугами може координатор компанії або інша уповноважена особа:
- Через вебплатформу Мій Київстар (для координаторів)
- через голосове меню 477 для координаторів
Бізнес-абоненти, яким підключили «Самостійне управління послугами», можуть самостійно замовляти послуги та змінювати тарифний план в голосовому меню 477.
Будь ласка, зверніть увагу. При новому підключенні або заміні тарифу за номером послуга надається за замовчуванням.