Міграція на бізнес-тарифи
Відтепер в абонентів передплаченого зв’язку з’явилася можливість перейти на більш вигідні умови обслуговування. Міграція на бізнес-тарифи дозволяє перейти з тарифних планів передплаченого зв’язку на бізнес тарифи та умови обслуговування для бізнес-абонентів.
При міграції зберігається
- Мобільний номер.
- Абонентський стаж у мережі Київстар.
- Підключені послуги (якщо вони доступні на новому тарифному плані).
- Гроші з діючого абонентського рахунку переносяться на новий рахунок.
Переваги обслуговування за умовами бізнес-тарифів
- Економія на дзвінках між співробітниками вашої компанії.
- Можливість оплати послуг мобільного зв’язку після їх фактичного надання. Навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок, ви можете скористатися послугами мобільного зв’язку при від’ємному балансі на рахунку.
- Можливість використовувати унікальні послуги, доступні лише бізнес-клієнтам.
- Безкоштовне отримання диференційованого рахунку — дає можливість поглядати як витрати компанії в цілому, так і по кожному абонентському номеру окремо.
- На вас чекає оперативне та якісне обслуговування — спеціалізована виділена телефонна лінія для Координаторів бізнес-клієнтів.
- Можливість внесення оплати за послуги зв’язку по безготівковому рахунку та багато іншого.
Як перейти з передплаченого зв’язку на бізнес-тарифи
Стати бізнес клієнтом може будь-яка юридична особа (організація) або приватний підприємець, що підключив хоча б один абонентський номер на бізнес-тарифи компанії Київстар.
Для переходу на умови бізнес-обслуговування вам потрібно звернутися в один із Центрів Обслуговування Абонентів та надати документи для підключення.
Якщо ваша організація вже обслуговується на умовах бізнес-тарифів Київстар, ви можете до неї приєднатися та увійти до абонентської групи (розмовляти за зниженим тарифом зі співробітниками компанії). Для цього вам необхідно оформити письмову заяву у Центрі Обслуговування Абонентів Київстар або звернутися до Координатора вашої організації. Координатор — це представник вашої компанії, уповноважений розв'язувати питання обслуговування своїх співробітників в мережі Київстар.