Відстрочка платежу
Не встигли вчасно поповнити рахунок? Завдяки цій програмі ви можете користуватися мобільним зв’язком зараз, а сплачувати за нього ― наступного місяця
Як користуватися програмою
Щоб підключити, змінити розмір кредиту або відключити програму кредитування:
- зателефонуйте 466*35
- зверніться до найближчого магазину Київстар
Щоб перевірити поріг відключення:
- зателефонуйте 466*35
- надішліть запит *170*4#
- зверніться до найближчого магазину Київстар
Будь ласка, зверніть увагу. Управляти програмою можуть тільки координатори та користувачі з Самостійним управлінням послугами.
При візиті в магазин візьміть із собою необхідні документи.
Як це працює
Програма «Відстрочка платежу» ― це кредит, завдяки якому ви зможете й далі користуватися мобільним зв’язком.
- До 20-го числа наступного місяця включно необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 грн. Якщо не встигли внести плату, 21-го числа послуги відключаться. Щоб знову користуватися ними, просто поповніть рахунок на поточну суму заборгованості.
- Якщо ви перевищили встановлений кредитний ліміт, послуги відключаться відразу. Щоб відновити користування послугами, необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 грн. Для перевірки поточної суми кредиту наберіть *170*4#.
Скільки це коштує
Підключення та користування — без додаткової плати.
Найчастіше запитують
Підключити послугу можуть усі абоненти, крім тих, які мають реєстрацію на території АР Крим, Донецької та Луганської областей. Дія послуги може бути обмежена на тимчасово окупованих територіях та територіях проведення бойових дій.
Будь ласка, зверніть увагу. Підключити послугу можна навіть при від'ємному балансі. Але для того, щоб почати користуватися кредитним лімітом, на вашому рахунку має бути мінімум 0 грн.
Якщо ви подаєте заявку на підключення послуги або зміну кредитного ліміту, вона виконується протягом доби, а сума ліміту встановлюється відразу. Вона може становити 10%, 25%, 50%, 100%, 200% або 300% від середнього розміру ваших витрат за останні місяці.
Наприклад, ви вже 3 місяці користуєтеся послугами Київстар і за цей час витратили 600 грн. Отже, середня сума становить 200 грн. Ви замовили кредитний ліміт на 50% і від суми 200 грн він становитиме 100 грн.
Так, автоматично ліміт переглядається щомісяця 5-го числа. Нова сума встановлюється, тільки якщо показник середніх витрат за місяць збільшився чи зменшився щонайменше на 10% у порівнянні з минулим.