Послуги
Відстрочка платежу
Не встигли вчасно поповнити рахунок? Завдяки цій програмі ви можете користуватися мобільним зв’язком зараз, а сплачувати за нього ― наступного місяця
Як користуватися
Щоб підключити, змінити поріг відключення або відключити програму:
- зателефонуйте 466*35
- зверніться до найближчого магазину Київстар
Щоб перевірити поріг відключення:
- зателефонуйте 466*35
- надішліть запит *170*4#
- зверніться до найближчого магазину Київстар
Будь ласка, зверніть увагу. Управляти програмою можуть тільки координатори та користувачі з Самостійним управлінням послугами.
При візиті в магазин візьміть із собою необхідні документи.
Як це працює
Відстрочка платежу дає вам змогу користуватися мобільним зв’язком, навіть якщо не поповнили рахунок.
- До 20-го числа наступного місяця включно необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 грн. Якщо не встигли внести плату, 21-го числа послуги відключаться. Щоб знову користуватися ними, просто поповніть рахунок на поточну суму заборгованості.
- Якщо ви перевищили встановлений поріг відключення, послуги відключаться відразу. Щоб відновити користування послугами, необхідно поповнити рахунок, щоб на ньому залишилося щонайменше 0 грн. Для перевірки поточної суми кредиту наберіть *170*4#.
Скільки це коштує
Підключення та користування — без додаткової плати.