Пауза поки в роумінгу
Поставте на паузу свій номер Київстар, якщо за кордоном плануєте користуватися послугами місцевого оператора. Усі дзвінки й SMS (банків, магазинів тощо) будуть переадресовані на будь-який інший номер.
Як це працює
- Припиняється нарахування плати за тариф та інші послуги. Ви вбережете номер від анулювання, поки ним не користуєтеся
- За номером на цей період не працюватимуть послуги зв'язку: вихідні дзвінки та SMS, мобільний інтернет
- Усі вхідні переадресовуються на новий номер — так ви не пропустите важливі дзвінки
- Інформаційні SMS, наприклад, від Київстар або банків для проведення оплат також будуть надходити на новий номер
Країни, на номери яких можна встановити переадресацію
Австрія, Бельгія, Болгарія, Велика Британія, Греція, Данія, Естонія, Латвія, Литва, Люксембург, Молдова, Норвегія, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Франція, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Швеція, Єгипет, Ірландія, Іспанія, Італія
Важливий нюанс: на деякі коди операторів цих країн встановити переадресацію неможливо
Які є пакети та скільки вони коштують
- Пауза поки в роумінгу 50 (надається 50 хв і 50 SMS для переадресації) — 50 грн/міс
- Пауза поки в роумінгу 100 (надається 100 хв і 100 SMS для переадресації) — 100 грн/міс
- Пауза поки в роумінгу 200 (надається 200 хв і 200 SMS для переадресації) — 200 грн/міс
Як підключити
Після підключення пакет продовжується автоматично. Плата знімається щомісяця 1-го числа.
- Пауза поки в роумінгу 50 — *106*50*XXYYYYYYYYY#
- Пауза поки в роумінгу 100 — *106*100*XXYYYYYYYYY#
- Пауза поки в роумінгу 200 — *106*200*XXYYYYYYYYY#
де XXYYYYYYYYYY — закордонний номер, на який буде встановлена переадресація, включаючи ХХ код країни (код також може бути тризначним)
Підключити послугу можуть користувачі з Самостійним управлінням послугами та координатори.
На рахунку має бути сума для першого платежу
Як користуватися послугою
- Нараховані хвилини/SMS діють до кінця календарного місяця. Невикористані обсяги анулюються, а нові нарахуються 1-го числа (якщо на рахунку достатньо коштів).
- Якщо хвилини/SMS закінчилися раніше, переадресація не працюватиме і відновиться тільки 1-го числа.
- Щоб змінити обсяги хвилин/SMS для переадресації: спочатку відключіть поточний пакет Пауза поки в роумінгу, а потім підключіть інший.
- Щоб перевірити статус послуги, номер на який встановлена переадресація та залишки хвилин/SMS, наберіть *106*111#
- Щоб відключити, наберіть *106*99#