Послуги
Заміна SIM-карти
Хочете замінити стару SIM-карту на таку, що підтримує 4G? Ви втратили чи пошкодили карту, або вона перестала працювати? Скористайтеся послугою «Заміна SIM-карти».
Як замінити стару SIM-карту на нову (4G)
Завітайте до найближчого магазину Київстар. Щоб замінити стару SIM-карту на нову, не потрібно надавати документи, що засвідчують особу чи документи від організації.
- SIM-карта, яку ви хочете замінити, має бути в робочому стані та з чітко зображеними цифрами ICC-коду
- номер абонента має бути в статусі «Діючий»
- послуга «Переадресація SMS» не має бути підключена
Оформлюючи заявку, працівник магазину надішле на номер абонента тимчасовий пароль, щоб підтвердити заміну SIM-карти.
Якщо SIM-карта не працює або втрачена
Якщо SIM-карта не реєструється в мережі, перевірте, чи працює вона в іншому пристрої.
Якщо SIM-карту заблоковано, втрачено або пошкоджено, ви можете:
- Активувати запасну SIM-карту, якщо її підключено за вашим номером. Якщо у вас її немає, зверніться до координатора організації та уточніть, чи є запасні SIM-карти, підключені на вашу організацію.
- Замінити SIM-карту в магазині Київстар.
Скільки це коштує
- Заміна старої SIM-карти на нову (4G) — безкоштовно.
- Якщо SIM-карту пошкоджено або втрачено — 50 грн з урахуванням усіх податків та зборів.
Які документи потрібні
Щоб замінити SIM-карту в магазині:
- Якщо звертається директор організації — паспорт громадянина України.
- Якщо звертається представник організації (юридичної особи) — оригінал або засвідчена копія довіреності від імені юридичної особи, оригінал паспорта громадянина України представника, а також печатка (якщо вона є).
- Якщо звертається координатор, у якого є повноваження від організації, — паспорт громадянина України.