Захист від DDoS-атак
Anti-ddos
Комплексний захист від спрямованого шкідливого трафіку.
Захищає від відомих атак і від DDoS-атак «нульового дня» — з низькою затримкою. Це рішення зручно розгортати й використовувати, воно містить комплексні інструменти аналізу й складання звітів.
Апаратні процесори трафіку забезпечують 100% перевірку пакетів з двонаправленим виявленням та протидією атакам DDoS рівня 3, 4 та 7.
Сервіс збудовано на базі рішення FortiDDos
Покладається не тільки на сигнатурний аналіз, а й на машинне навчання (machine learning), щоб ви були захищені від відомих і невідомих атак нового типу.
Знижує ризик хибного спрацювання і полегшує налаштування.
Забезпечує 100 % перевірку всього DNS-трафіку та захищає від широкого спектра об'ємних, застосункових та аномальних атак на основі DNS.
Технологія перевірки пакетів
Аудит маршрутів трафіку
Списки контролю доступу
Протидія атакам на базі DNS/NTP
Всебічна перевірка аномалій
Протидія атакам 4-го рівня моделі OSI
Централізована звітність про події
Детальна інформація за вашими рахунками
Протидія атакам 3-го рівня моделі OSI
Вбудовані засоби комплексної звітності
Керування пороговими значеннями поведінковим аналізатором
Протидія будь-яким DDoS-атакам: об'ємним, атакам 7-го рівня й атакам SSL Renegotiation/HTTP
Dos-атака (denial of service — відмова в обслуговуванні) спрямована на те, щоб зробити систему чи ресурс (сервер, додаток або вебсайт) недоступними для користувачів. Створюється великий обсяг шкідливого трафіку (запити або пакети), що спрямовується на систему і призводить до її перенавантаження.
DDos-атака (distributed denial of service — розподілена відмова в обслуговуванні) — щоб її здійснити, використовують велику кількість контрольованих або зламаних заздалегідь джерел, з яких надходить шкідливий трафік.
Поверхово DDoS-атаки розділяють на кілька типів, залежно від того, на який рівень системи спрямована загроза. Найпоширеніші атаки на рівні додатків (7-й рівень), представницькому (6-й рівень), транспортному (4-й рівень) та мережевому (3-й рівень) рівнях.
Київстар постійно відстежує структуру трафіку, що надходить з інтернету в підмережі (ресурси) клієнта. Щойно система виявляє відхилення від легітимного трафіку, він переспрямовується на очищення, і тільки після цього потрапляє до клієнта.