Підключення

Міграція на бізнес-тарифи

Відтепер у абонентів передплаченого зв’язку з’явилася можливість перейти на більш вигідні умови обслуговування. Послуга «Міграція на бізнес-тарифи» дозволяє перейти з тарифних планів передплаченого зв’язку на бізнес тарифи та умови обслуговування для бізнес-абонентів.

 

При міграції зберігається
  • Мобільний номер.
  • Абонентський стаж у мережі Київстар.
  • Підключені послуги (якщо вони доступні на новому тарифному плані).
  • Гроші з діючого абонентського рахунку переносяться на новий рахунок.
Переваги обслуговування за умовами бізнес-тарифів
  • Економія на дзвінках між співробітниками вашої компанії.
  • Можливість оплати послуг мобільного зв’язку після їх фактичного надання. Навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок, ви можете скористатися послугами мобільного зв’язку при від’ємному балансі на рахунку.
  • Можливість використовувати унікальні послуги, доступні лише бізнес-клієнтам.
  • Безкоштовне отримання диференційованого рахунку — дає можливість поглядати як витрати компанії в цілому, так і по кожному абонентському номеру окремо.
  • На вас чекає оперативне та якісне обслуговування — спеціалізована виділена телефонна лінія для Координаторів бізнес-клієнтів.
  • Можливість внесення оплати за послуги зв’язку по безготівковому рахунку та багато іншого.
Як перейти з передплаченого зв’язку на бізнес-тарифи

Стати бізнес клієнтом може будь-яка юридична особа (організація) або приватний підприємець, що підключив хоча б один абонентський номер на бізнес-тарифи компанії Київстар.

 

Для переходу на умови бізнес-обслуговування вам потрібно звернутися в один з Центрів Обслуговування Абонентів та надати документи для підключення.

 

Якщо ваша організація вже обслуговується на умовах бізнес-тарифів Київстар, ви можете до неї приєднатися та увійти до абонентської групи (розмовляти за зниженим тарифом із співробітниками компанії). Для цього вам необхідно оформити письмову заяву у Центрі Обслуговування Абонентів Київстар або звернутися до Координатора вашої організації. Координатор — це представник вашої компанії, уповноважений вирішувати питання обслуговування своїх співробітників в мережі Київстар.