store iconМагазини
icon-pin-region
Послуги

Міграція на бізнес-тарифи

Відтепер в абонентів передплаченого зв’язку з’явилася можливість перейти на більш вигідні умови обслуговування. Міграція на бізнес-тарифи дозволяє перейти з тарифних планів передплаченого зв’язку на бізнес тарифи та умови обслуговування для бізнес-абонентів.

При міграції зберігається

  • Мобільний номер.
  • Абонентський стаж у мережі Київстар.
  • Підключені послуги (якщо вони доступні на новому тарифному плані).
  • Гроші з діючого абонентського рахунку переносяться на новий рахунок.

Переваги обслуговування за умовами бізнес-тарифів

  • Економія на дзвінках між працівниками вашої компанії.
  • Можливість оплачувати послуги мобільного зв’язку після їх фактичного надання.
  • Послуги зв’язку працюватимуть, навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок.
  • Можна підключати будь-яку кількість номерів на компанію, навіть один.
  • Додаткові послуги в тарифах без доплат саме для бізнес-абонентів: ліцензії Microsoft 365, Хмарна АТС, додаткова SIM для пристрою тощо.
  • Оплата за послуги зв’язку зручним способом: готівкою та безготівково.
  • Виділене обслуговування для бізнес-клієнтів: окрема лінія в контакт-центрі, USSD-меню, чати, магазини, персональний менеджер.
  • Самостійне управління номерами компанії через вебплатформу Мій Київстар для бізнес-клієнтів.

Як перейти з передплаченого зв’язку на бізнес-тарифи

Стати бізнес клієнтом може будь-яка юридична особа (організація) або приватний підприємець, що підключив хоча б один абонентський номер на бізнес-тарифи компанії Київстар.

Для переходу на умови бізнес-обслуговування вам потрібно звернутися в один із магазинів Київстар та надати документи для підключення.

Якщо ваша організація вже обслуговується на умовах бізнес-тарифів Київстар, ви можете до неї приєднатися та увійти до абонентської групи (розмовляти за зниженим тарифом зі співробітниками компанії). Для цього вам необхідно оформити письмову заяву у магазині Київстар або звернутися до Координатора вашої організації. Координатор — це представник вашої компанії, уповноважений розв'язувати питання обслуговування своїх співробітників в мережі Київстар.

Живий чат