Обслуговування

Самостійне управління послугами

Цей сервіс допомагає бізнес-абонентам керувати послугами самостійно через голосове меню 477 та зменшує навантаження на координаторів.

Переваги
  • Для координатора: економить час, адже абоненти можуть самостійно змінювати тариф і замовляти послуги.
  • Для абонента: можна самостійно  вибирати і підключати пакети послуг, а не просити про це координатора. 

 

Скільки це коштує

Послуга не тарифікується.

Як підключити

Налаштувати самостійне управління послугами може координатор компанії або інша уповноважена особа:

  • через «Мій Київстар»
  • через голосове меню 477 для координаторів
Як самостійно керувати послугами

Бізнес-абоненти, яким підключили «Самостійне управління послугами», можуть самостійно замовляти послуги та змінювати тарифний план у голосовому меню 477.