Обслуговування

Самостійне управління послугами

Це сервіс, який дозволяє зменшити навантаження на координаторів та надає можливість абонентам керувати послугами самостійно за допомогою голосового меню 477.

Переваги
  • Для координатора: економія часу координатора завдяки тому, що абоненти зможуть самостійно підключати деякі послуги на своїх номерах;
  • Для абонента: не потрібно регулярно просити координатора підключити або відключити послуги за своїм номером, можливість самостійно вибирати пакети послуг, які відповідають вашим потребам.
Приклади використання
  • Делегування повноважень: координатор надає можливість самостійно керувати послугами керівникам та менеджерам компанії (наприклад: директору, головному бухгалтеру, менеджеру з продажу, тощо);
  • Абоненти частково або у повному обсязі сплачують рахунки за мобільний зв’язок.

 

Зверніть увагу.

Послуга не тарифікується.

Можливості послуги

Бізнес-абонентам, якім підключили «Самостійне управління послугами», надається можливість за допомогою голосового меню 477 самостійно замовляти послуги, пакети послуг та змінювати тарифний план.

Як керувати послугою

Підключити/відключити послугу може координатор компанії або інша уповноважена особа:

  • Через систему самообслуговування «Мій Київстар»
  • Через спеціальне голосове меню 477 для координаторів
  • Відправивши USSD-запит.