Відкритий телеком

На цьому порталі ви знайдете перелік API-продуктів та анонімізованих даних Київстар, а також все необхідне для їхньої інтеграції з вашим бізнесом.

Наші продукти

Комунікація

Програмовані SMS

Швидко інтегруються з вашими сайтами або додатками

Комунікація

Viber-розсилки

Для комунікації з клієнтами через найпопулярніший месенджер

Аналітика

Фінансовий скоринг

Збагачений телеком-даними

Безпека

Перевірка IMSI

Захист від атак із перевипуском SIM-карти

Як почати користуватися

  1. Ви реєструєтеся та отримуєте доступ до тестового оточення.

  2. Подаєте заявку на верифікацію.

  3. Ми перевіряємо та верифікуємо ваш акаунт.

  4. Ви отримуєте доступ до продуктів.

Реальні кейси на Kyivstar Business Hub

  • 07.05.2020

    SIP-ТЕЛЕФОНІЯ: ЩО ЦЕ ТАКЕ ТА ЯК ПРАЦЮЄ

  • 07.05.2020

    ЯК ЗАЛУЧИТИ КЛІЄНТІВ У ПРОДУКТОВИЙ МАГАЗИН

  • 05.05.2020

    ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА В РІЗНИХ СФЕРАХ БІЗНЕСУ: ЯК ПЕРЕНЕСТИ ПРОЦЕСИ В ОНЛАЙН

  • 07.05.2020

    БІЗНЕС: ПІДГОТОВКА ДО ЗРОСТАННЯ

Найчастіше запитують

Що таке Київстар Відкритий Телеком (Kyivstar Open Telecom)?

Київстар Відкритий Телеком (КВТ) — це платформа, що складається з:

1. Сайту — тут ви можете ознайомитися з продуктами, які пропонує КВТ, їхньою вартістю та прикладами застосування для вашого бізнесу. Також на сайті можна зареєструватися та отримати доступ в особистий кабінет.

2. Особистого кабінету — розділ, доступний тільки для авторизованих клієнтів. Тут міститься інформація про:

  • вашу організацію
  • ваші додатки
  • Client ID та Client Secret до ваших додатків
  • документообіг із Київстар
  • статистику використання
  • рахунки організації тощо.

3. API gateway — це серце платформи КВТ, а саме сервіс, що приймає запити до API продуктів і повертає відповідь з даними. Також API gateway містить інтерактивну документацію. Наша документація повністю відкрита та завжди актуальна. Маючи Сlient ID та Сlient Secret до вашого додатка, ви можете надіслати запит та отримати відповідь просто зі сторінки документації.

Будь ласка, зверніть увагу. Наразі КВТ перебуває в закритій беті, тому не всі функції можуть бути доступними. Ми постійно покращуємо КВТ — функціональність кабінету розширюватиметься. Якщо ви хочете залишити пропозицію щодо функціональності, напишіть нам - support-api-market@kyivstar.net.

Як отримати доступ до закритої бети?

Щоб отримати доступ до закритої Бети, зареєструйтеся в особистому кабінеті та подайте заявку. Ми розглянемо її та зв'яжемося з вами.

Як я можу звернутись до технічної підтримки?

Напишіть нам на support-api-market@kyivstar.net

Чи можу я залишити відгук щодо API-документації, API-продуктів або особистого кабінету?

Звісно, напишіть нам на support-api-market@kyivstar.net

Як я можу розпочати тестування API?

Перейдіть на нашу інтерактивну документацію для тестування API-продуктів. Ви можете скористатися моковим сервером і прикладами в документації та побачити структуру виклика та відповіді для ендпойнту API-продукту.

Щоб протестувати, як API працюють у вашому додатку, вам потрібно отримати Сlient ID та Сlient secret. Для цього зайдіть в особистий кабінет та перейдіть на сторінку з вашого додатка.

Що таке Client ID та Client Secret?

Це ідентифікатор і пароль до вашого додатка. Скориставшись ними, ви зможете згенерувати access-токен, який дозволяє звертатися до продуктів платформи КВТ. Зверніть увагу, що access-токен потрібно періодично оновлювати, оскільки він має обмежений строк життя.

Де я можу отримати Client ID та Client Secret?

Їх можна отримати в особистому кабінеті на сторінці вашого додатка.

Що таке мокові дані?

Це дані, які мають структуру ідентичну до реальної, проте не є дійсними. Таким чином, ви можете провести інтеграцію з продуктом КВТ на мокових даних і переконатися, що інтеграція в продуктивному середовищі буде налаштована правильно.

Cкільки коштує користування закритою бетою?

У наступних релізах ми додамо «пісочницю», в якій ви зможете працювати з реальними даними: з обмеженням на 5 номерів, володіння якими ви підтвердили через OTP (one time password), та на кількість запитів. Цей формат стане корисним, щоб протестувати інтеграцію з реальними даними. Коли ви закінчите тестування на мокових даних або в «пісочниці» і будете готові йти у продакшн, вам необхідно буде стати верифікованим клієнтом Київстар Відкритий Телеком. Щойно ви станете верифікованим клієнтом, ви можете користуватися API-продуктами з реальними даними. Зверніть увагу, що з цього моменту всі успішні виклики на продакшн API-продукту будут тарифікуватися.

Як я можу розпочати роботу з реальними даними?

Наразі Київстар Відкритий Телеком знаходиться в закритій беті. Щоб розпочати роботу з реальними даними, залиште свої контактні дані у формі раннього доступу або в особистому кабінеті

Будь ласка, зверніть увагу. Для використання деяких АРІ необхідні налаштування під вашу організацію, для цього нам потрібно буде з вами зв'язатись. Наприклад, для того щоб відправляти SMS- або Viber-повідомлення, вам необхідно отримати альфа-ім'я. Також, якщо вам не підходить стандартна модель скорингу, вам необхідно буде звернутись до нас щоб ми могли її розробити