store iconМагазини
icon-pin-region

Координатор

Координатор — це працівник, уповноважений керувати корпоративними номерами та підключеними послугами своєї організації. Зокрема переглядати інформацію про витрати, змінювати тарифи, завантажувати звіти тощо. Зареєструвати свого координатора та оформити довіреність може будь-яке підприємство, що користується зв’язком від Київстар.

Координатор

Як зареєструвати координатора

Координатором може бути як директор, так і будь-який працівник організації.

numbers-1

Заповніть і завірте підписом директора вашої організації та печаткою (за наявності):

  • Довіреність, якщо координатором буде працівник організації;
  • Заяву, якщо координатором буде директор організації;
numbers-2

Підготуйте пакет документів;

numbers-3

Відвідайте найближчий магазин Київстар або зверніться до персонального менеджера.

Якщо у вас є електронний підпис (КЕП), можете написати у чат — ми допоможемо оформити все дистанційно.

Що може координатор

Звертатися по допомогу через спеціальні канали зв’язку

Звертатися по допомогу через спеціальні канали зв’язку

  • Окрема гаряча лінія 0 800 303 466 для координаторів
  • Голосове меню 477
  • Персональний менеджер (для деяких компаній).
  • Онлайн-чат
  • Магазини Київстар (за наявності документа, який посвідчує особу координатора).
Керувати номерами та послугами онлайн

Керувати номерами та послугами онлайн

  • Вебплатформа Мій Київстар для бізнес-клієнтів дає змогу працювати з усіма номерами та підключеними послугами по компанії.
  • Мобільний додаток Мій Київстар доступний усім бізнес-абонентам. Тут зручно переглядати інформацію по своєму номеру. Встановити додаток на смартфон можна в Google Play або App Store.
  • Рахунки й документи можна підписувати й отримувати через системи електронного документообігу: Star.Docs, M.E.Doc, Вчасно та інші.
Своєчасно отримувати інформацію

Своєчасно отримувати інформацію

  • Деталізована звітність щодо споживання послуг серед ваших працівників.
  • Щомісячна фінансова звітність та податкові накладні по вашій компанії.
  • Інформування щодо всіх новин та змін.
NO_DATA

Додаткові опції

Більше про можливості координаторів — у пам’ятці

NO_DATA

Вебплатформа Мій Київстар для координаторів

Вебплатформа Мій Київстар — це сучасний інструмент для бізнес-клієнтів, щоб керувати номерами компанії та підключеними послугами. На платформі координатор може відстежувати та аналізувати активність усіх номерів та кожного номера окремо. А ще — підключати і змінювати тарифи й послуги, контролювати витрати, формувати звіти тощо.

Якщо потрібна допомога оператора

b2b_chat.

Напишіть нам у чат

Наші спеціалісти дадуть відповідь на ваші запитання онлайн. Чат працює в будні з 9:00 до 18:00.

mobile-phone

Щодо мобільного зв’язку

466 — з мобільних Київстар,
0 800 300 466 — зі стаціонарних та інших мобільних

Лінія для координаторів — 0 800 303 466, 044 466 34 66, +380 67 466 34 66

mobile-phone

Щодо фіксованого зв’язку

Для представників великого бізнесу — 044 393 33 93, 0 800 303 393

Для представників малого та середнього бізнесу — 0 800 300 00 0, 0 44 490 00 00

bayraktar_black

У роумінгу

Якщо ви за кордоном і вам потрібна допомога, скористайтеся довідкою в роумінгу — оператор зателефонує вам. Послуга безкоштовна.

+380 67 466 04 66 — з інших номерів у роумінгу. Дзвінок на цей номер платний.

Найчастіше запитують