store iconМагазини
icon-pin-region
Послуги

Координатор

Координатор — це представник вашої організації, який уповноважений вирішувати питання обслуговування ваших співробітників, які користуються послугами рухомого зв'язку Київстар та супроводу послуг фіксованого зв'язку

Після укладення Договору про надання телекомунікаційних послуг ви в будь-який час можете зареєструвати Координатора — вашого представника, який після оформлення Довіреності, набуде повноважень вирішувати більшість питань обслуговування вашої організації, не виходячи з офісу, по телефону або за комп'ютером. Зареєструвати координатора можна через чат, у магазині Київстар або через менеджера з обслуговування.

Деталізація прав за Довіреністю.

Для цього ми забезпечуємо

  • Цілодобова інформаційна підтримка за номером окремої телефонної лінії 0 800 303 466;
  • Оперативне підключення/відключення послуг за усною заявкою (блокування усіх послуг з причини втрати одного з телефонів, відключення або підключення міжнародного виходу, роумінгу, тощо).
  • Надання повної інформації по всім послугам вашої організації.
  • Спрощений процес супроводу та зміни умов надання послуг, з можливістю оформлення відповідних звернень в магазинах Київстар, лише при наявності документа, який посвідчує особу координатора.
  • Інформування координаторів щодо всіх новин та змін, які вводяться з метою покращення якості послуг.

Зверніть увагу:

Підключення/відключення послуг за усною заявкою можливе за умови, що на особовому рахунку клієнта є достатня сума для підключення послуг, що замовляються.

Вебверсія Мій Київстар (Кабінет координатора) — це система самообслуговування, в якій можна переглядати та здійснювати операції по особових рахунках та номерах компанії. З 1 жовтня 2022 року вона має оновлений інтерфейс та доступна лише координаторам.

Якщо вам знадобиться відвідати магазин Київстар, ми зробимо процедуру оформлення документів максимально зручною. Щоб спростити подання заяв, рекомендуємо вам, реєструючи координатора, оформити документ на право подавати/отримувати/підписувати заяви (оскільки печатку не завжди можна вивозити за межі офісу):

  • довіреність, якщо координатор — працівник організації
  • заяву, якщо координатор — директор організації;
  • для оформлення вказаних у довіреності документів, координатору достатньо взяти з собою тільки паспорт, а також мати контрактний номер мережі Київстар. Наявність печатки в даному випадку необов'язкова.

Порядок реєстрації Координатора

Заповніть і завірте підписом директора вашої організації:

або напишіть у чат — наші менеджери допоможуть оформити все дистанційно.

Живий чат