Тимчасове відключення / повторне підключення номера
Ви можете зупинити обслуговування вашого номера на строк до 6 місяців, а потім відновити його. Ваш абонентський номер гарантовано зберігається протягом цього терміну.
Як тимчасово відключити номер
Є кілька варіантів, вибирайте найзручніший для себе:
- Зверніться в найближчий магазин «Київстар» і оформіть відповідну заявку. Візьміть із собою паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію або тимчасове посвідчення особи, видане органами МВС.
- Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора. Подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера можна до 21:30 останнього дня місяця.
- Звернутись у наш в контакт-центр за номером 0 800 300 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).
Коли відключиться номер
Заявку буде виконано як ви забажаєте — в будь-який день поточного місяця або з 1-го числа наступного місяця.
Якщо ви плануєте відключити номер:
- з наступного місяця — ми виконаємо вашу заявку в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00);
- з дати подання заявки — обслуговування номеру тимчасово припиниться протягом 30 хвилин;
з будь-якої майбутньої дати поточного місяця — заявку буде виконано в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.
Чи зніматиметься плата за тариф
Плата за тарифний план та додаткові послуги не зніметься, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується (можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.
Як поновити номер
Щоб повторно підключити номер, подайте заявку через Мій Київстар, у магазині або контакт-центрі. Якщо заявку подано:
- з 1-го числа — номер поновиться в останній день поточного місяця з 22:00 до 24:00;
- поточною датою — номер поновиться одразу;
- майбутньою датою (крім 1-го числа) — номер поновиться в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.
Коли ви повторно підключаєте номер, плата зніметься за повний календарний місяць, незалежно від дати подачі заявки.
Номер підключиться незалежно від стану рахунку. Щоб телефонувати та користуватися інтернетом, перевірте, чи достатньо на рахунку коштів — має бути вище порогу відключення.
Скільки це коштує
Щомісячна фіксована плата за перебування в мережі
Назва тарифу | Плата |
---|---|
Для тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, ІоТ 45, M2M Резерв, ІоТ Старт, ІоТ Міні, ІоТ База, ІоТ Про, Модем, Стрімінг, Data, М2М Індивідуальний | 6, 00 грн |
Для всіх інших тарифів | 10,00 грн |
Тарифи зазначені з урахуванням усіх податків та зборів. |
Найчастіше запитують
Якщо ви й надалі не користуватиметесь послугами, тобто якщо номер буде закритий понад 6 місяців, ми будемо вимушені припинити надання послуг. Номер буде анульований згідно з Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Щоб зберегти ваш номер, відновіть користування ним до закінчення цього терміну.