Послуги

Тимчасове відключення/повторне підключення номера

Ви можете зупинити обслуговування вашого номера на строк до 6 місяців, а потім відновити його. Ваш абонентський номер гарантовано зберігається.

Як тимчасово відключити номер

Є кілька варіантів, вибирайте найзручніший для себе:

  • Зверніться в найближчий магазин «Київстар» і оформіть відповідну заявку. Візьміть із собою паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію або тимчасове посвідчення особи, видане органами МВС.
  • Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора. Подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера можна до 23:00 останнього дня місяця.
  • Звернутись у наш в контакт-центр за номером 0 800 300 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Коли відключиться номер

Заявку буде виконано як ви забажаєте — в будь-який день поточного місяця або з 1-го числа наступного місяця.

Якщо ви плануєте відключити номер:

  • з наступного місяця — ми виконаємо вашу заявку в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00);
  • з дати подання заявки — обслуговування номеру тимчасово припиниться протягом 30 хвилин;

з будь-якої майбутньої дати поточного місяця — заявку буде виконано в період з 00:00 до 01:00 обраної дати.

Чи зніматиметься плата за тариф

Плата за тарифний план та додаткові послуги не зніметься, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується (можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як потім поновити номер

  • Подати заявку через Мій Київстар, в магазині або контакт-центрі.Заявка обробляється протягом 30 хвилин для голосових тарифних планів і протягом доби для не голосових тарифних планів.
  • Номер підключиться незалежно від стану рахунку. Щоб телефонувати та користуватися інтернетом, перевірте, чи достатньо на рахунку коштів — має бути вище порогу відключення.

Скільки це коштує

Щомісячна плата для абонентів усіх тарифних планів, окрім зазначених нижче, грн10,00
Щомісячна плата для абонентів тарифних планів «IoT 12 NP», «IoT 15», «IoT 20», «IoT 35», «IoT 55», «IoT 100», «IoT 200», «IoT 450», «Data», «М2М Індивідуальний», грн6, 00

Тарифи зазначені з урахуванням усіх податків та зборів.