Послуги

Тимчасове відключення / повторне підключення номера

Відключайте номер на термін до шести місяців, якщо:

  • Тимчасово не користуєтеся послугами та не хочете платити за тариф
  • Втратили телефон або SIM-карту

Відключений номер можна повторно підключити в будь-який день. Протягом 6 місяців після відключення ваш номер гарантовано зберігається.

Типи відключення

Залежно від потреби ви можете відключити номер повністю або частково.

При повному відключенні всі послуги за цим номером буде тимчасово заблоковано.

При частковому відключенні залишиться можливість приймати дзвінки і повідомлення (окрім дзвінків у роумінгу).

Щомісячна плата за збереження номера є однаковою для повного та часткового відключення.

Як тимчасово відключити номер

Для координатора

  • Є кілька варіантів, вибирайте найзручніший для себе:
  • Скористайтеся платформою Мій Київстар для бізнес-клієнтів.
  • Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора.
  • Зверніться в наш в контакт-центр за номером 466 або 0 800 300 466
  • Зверніться в найближчий магазин Київстар і оформіть відповідну заявку. Візьміть із собою паспорт громадянина України або його цифровий аналог в Дії.
  • Зверніться по допомогу до свого персонального менеджера.

Для інших бізнес-абонентів

  • Зверніться до координатора вашої організації.
  • Зверніться з документами від організації в найближчий магазин Київстар  і оформіть відповідну заявку.
  • Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора.
  • Зверніться в наш в контакт-центр за номером 466 або 0 800 300 466.

Зверніть увагу: заявку на відключення можна подати до 21:00, щоб номер відключився з наступного дня.

Коли відключиться номер

Заявку буде виконано як ви забажаєте — в будь-який день поточного місяця або з 1-го числа наступного місяця.

Якщо ви плануєте відключити номер:

з наступного місяця — ми виконаємо вашу заявку в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00);

з будь-якої майбутньої дати поточного місяця — заявку буде виконано в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.

у режимі онлайн — обслуговування номера тимчасово припиниться протягом 30 хвилин.

Чи зніматиметься плата за тариф

Плата за тариф та додаткові послуги не зніметься, якщо на перше число місяця номер уже відключений і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як поновити номер

Щоб повторно підключити номер, подайте заявку через [вебплатформу Мій Київстар](https://b2b-new.kyivstar.ua/, у магазині або контакт-центрі. Якщо заявку подано:

  • з 1-го числа — номер поновиться в останній день поточного місяця з 22:00 до 24:00;
  • поточною датою — номер поновиться одразу;
  • майбутньою датою (крім 1-го числа) — номер поновиться в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.

Коли ви повторно підключаєте номер, плата зніметься за повний календарний місяць, незалежно від дати подачі заявки.

Номер підключиться незалежно від стану рахунку, але за наявності боргу послуги не діятимуть. Щоб телефонувати та користуватися інтернетом, перевірте, чи достатньо на рахунку коштів — має бути вище порогу відключення.

Скільки це коштує

Щомісячна плата за збереження номера

Назва тарифуПлата
Для тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, ІоТ 45, M2M Резерв, ІоТ Старт, ІоТ Міні, ІоТ База, ІоТ Про, Модем, Стрімінг, Data, М2М Індивідуальний6, 00 грн
Для всіх інших тарифів10,00 грн
Тарифи зазначені з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують