store iconМагазини
Послуги

Тимчасове відключення / повторне підключення номера

Відключайте номер на термін до шести місяців з можливістю повторного підключення, якщо:

  • Втратили телефон або SIM-карту
  • Є потреба призупинити використання послуг та їх оплату

Ваш абонентський номер гарантовано зберігається протягом цього терміну.

Для координатора

Як тимчасово відключити номер

Є кілька варіантів, вибирайте найзручніший для себе:

  • Зверніться в найближчий магазин «Київстар» і оформіть відповідну заявку. Візьміть із собою паспорт громадянина України або його цифровий аналог в Дії.
  • Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора. Подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера можна до 21:00 останнього дня місяця.
  • Зверніться в наш в контакт-центр за номером 466 зі свого мобільного номера або (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).
  • Скористайтеся платформою управління послугами Мій Київстар для бізнес-клієнтів.
  • Зверніться по допомогу до свого персонального менеджера (або менеджера, який закріпдений за вашою організацією).

Для інших бізнес-абонентів

  • Зверніться до координатора вашої організації.
  • Зверніться з документами від організації в найближчий магазин «Київстар» і оформіть відповідну заявку.
  • Зателефонуйте 477 і подайте заявку, скориставшись підказками автоінформатора. Подати заявку на тимчасове припинення обслуговування номера можна до 21:00 останнього дня місяця.
  • Зверніться в наш в контакт-центр за номером 466 зі свого мобільного номера або 
  • 0 800 300 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються).

Коли відключиться номер

Заявку буде виконано як ви забажаєте — в будь-який день поточного місяця або з 1-го числа наступного місяця.

Якщо ви плануєте відключити номер:

  • з наступного місяця — ми виконаємо вашу заявку в останній день місяця, що передує місяцю закриття номера (з 22:00 до 24:00);
  • Ваша заявка буде виконана в режимі онлайн — обслуговування номера тимчасово припиниться протягом 30 хвилин.

з будь-якої майбутньої дати поточного місяця — заявку буде виконано в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.

Чи зніматиметься плата за тариф

Плата за тарифний план та додаткові послуги не зніметься, якщо на перше число місяця абонентський номер уже не обслуговується (можливість здійснювати вихідні телефонні дзвінки відсутня) і залишається в цьому стані до останнього числа місяця включно.

Як поновити номер

Щоб повторно підключити номер, подайте заявку через платформу для координаторів Мій Київстар, у магазині або контакт-центрі. Якщо заявку подано:

  • з 1-го числа — номер поновиться в останній день поточного місяця з 22:00 до 24:00;
  • поточною датою — номер поновиться одразу;
  • майбутньою датою (крім 1-го числа) — номер поновиться в період з 22:00 до 24:00 за день до вибраної дати.

Коли ви повторно підключаєте номер, плата зніметься за повний календарний місяць, незалежно від дати подачі заявки.

Номер підключиться незалежно від стану рахунку. Щоб телефонувати та користуватися інтернетом, перевірте, чи достатньо на рахунку коштів — має бути вище порогу відключення.

Скільки це коштує

Щомісячна фіксована плата за перебування в мережі

Назва тарифуПлата
Для тарифів IoT 12, IoT 17, IoT 25, ІоТ 45, M2M Резерв, ІоТ Старт, ІоТ Міні, ІоТ База, ІоТ Про, Модем, Стрімінг, Data, М2М Індивідуальний6, 00 грн
Для всіх інших тарифів10,00 грн
Тарифи зазначені з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують