Законодавство, що регулює порядок надання та отримання телекомунікаційних послуг
Пропонуємо вашій увазі добірку законів та нормативних актів, що визначають основні права та обов’язки споживачів і операторів.
Постанова КМ, України, від 11 квітня 2012 р. N 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг»
PDF 258 КБ
Закон, ВР УРСР, від 12.05.1991, № 1023—XII «Про захист прав споживачів» (Витяг)
PDF 43 КБ
Закон України, від 16 грудня 2020 року, № 1089-IX «Про електронні комунікації»
Стаття 112
Повні версії нормативно-правових актів можна знайти на сайті Верховної Ради України.
Важливо
З метою захисту загальних інтересів абонентів та протидії нецільовому використанню мережі оператора, «Київстар» залишає за собою право призупиняти надання телекомунікаційних послуг за телефонним номером у разі виявлення ознак використання кінцевого обладнання не для особистого споживання телекомунікаційних послуг (наприклад, з комерційною метою, для вчинення протиправних дій, зокрема шахрайства та дій, що чинять негативний вплив на знаки, на товари та послуги Компанії тощо).
Всі можливі суперечності та розбіжності на час призупинення послуг вирішуються шляхом переговорів у терміни та порядку, що визначенні чинним законодавством.
З метою підвищення платіжної дисципліни та відповідно до п. 5.2 Договору на послуги мобільного зв’язку, а також на підставі статей 16, 546, 549, 550, 551, 625 Цивільного кодексу України, статті 112 Закону України «Про електронні комунікації», оператор мобільного зв’язку має право на застосування фінансових санкцій до абонента, який прострочив оплату послуг.
Застосування фінансових санкцій буде здійснюватись шляхом автоматичного їх нарахування на суму основного боргу у формі:
- Пені (у розмірі облікової ставки НБУ);
- Індексу інфляції (за офіційними даними Мінстату України);
- 3 відсотки річних (за весь час прострочення від суми заборгованості).
Шановні абоненти, своєчасно сплачуйте рахунки за користування телекомунікаційними послугами. Приватне акціонерне товариство «Київстар».