Наші новини

21.06.2024

Про зміни у деяких додаткових послугах

З 1 липня 2024 року для абонентів Київстар оновлюються умови додаткових послуг Антивизначник номера, Додатковий номер та Супервизначник номера.
21.06.2024

Про зміни сервісів платформи ADWISOR та комерційного контакт-центру для бізнес-клієнтів

З 1 липня 2024 року для корпоративних клієнтів змінюються умови послуги проморозсилок Мої знижки на платформі ADWISOR. Зокрема, для зручності клієнтів ми встановлюємо єдину тарифікацію розсилок незалежно від обраних категорій Big Data-фільтрів. Також з 1 липня 2024 року зміниться вартість за доставлене повідомлення для послуги SMS-розсилка комерційного контакт-центру. Гарантований платіж залишиться незмінним.
20.06.2024

Київстар презентує новий тарифний план LOVE UA Комфорт

З 20 червня 2024 року контрактні абоненти Київстар можуть підключити новий тарифний LOVE UA Комфорт, який був створений спеціально для абонентів старшого віку, а також для людей з інвалідністю.
19.06.2024

Нова програма Оце подарунки! для абонентів Київстар

З 19 червня 2024 року абоненти передплати, контракту та бізнес-клієнти Київстар можуть отримати додаткові хвилини, мегабайти чи промокоди на знижку від партнерів у Мій Київстар із новою програмою Оце подарунки!
17.06.2024

Знижка від MOYO у Мій Київстар

Із 17 червня 2024 року користувачі Мій Київстар можуть скористатися ексклюзивною знижкою до 50% на деякі товари мережі магазинів MOYO.
14.06.2024

Акція Гарний номер — гарна знижка повертається

З 14 по 30 червня 2024 року абоненти передплати зможуть скористатися акцією Гарний номер — гарна знижка.
13.06.2024

Зміни у деяких контрактних тарифах

З 20 червня 2024 року почнуть діяти зміни для деяких абонентів контракту. Нові абоненти не зможуть підключити тариф Любов до батьків. Якщо ви підключите цей тариф до 19 червня 2024 року включно або вже користуєтеся ним, наповнення та умови тарифу для вас залишаться незмінними.
13.06.2024

Ми розширюємо покриття Роумінгу як вдома

З 20 червня 2024 року до списку країн, де абоненти Київстар можуть користуватися мобільним зв’язком за умовами свого домашнього тарифу, доєднається Мальта.
13.06.2024

Коментар пресслужби Київстар щодо роботи мережі під час блекаутів

Тривалі відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу телеком-мереж, оскільки обладнання мобільного та фіксованого зв`язку потребує стабільного енергопостачання. Київстар використовує усі технічні можливості, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів навіть під час блекаутів. Зокрема, починаючи з 2022 року, компанія інвестувала понад 1 млрд грн., щоб зробити мережу більш енергонезалежною.