Політика справедливого користування послугами мобільного зв’язку
В рамках «Політики справедливого користування послугами» Київстар забезпечує право абонентів користуватися якісними послугами мобільного зв'язку; докладає зусиль, щоб захистити клієнтів від випадків SMS-спаму, шахрайства, зловживання послугою вихідних міжнародних дзвінків через втручання в процес маршрутизації трафіку та інші дії, котрі погіршують якість голосових послуг для абонентів Київстар.
Умови дії політики
Щодо відправки текстових повідомлень
Щодо вихідних міжнародних дзвінків
Щодо користування послугами у роумінгу
Щодо відправки текстових повідомлень
Щоб захистити абонентів від SMS Спаму, компанія вимагає від споживачів додержання «Політики справедливого користування послугою відправки текстових повідомлень (SMS)»: послуга SMS може бути обмежена для абонентів, які використовують абонентські номери для відправки SMS Спаму (включаючи SMS-повідомлення в комерційних цілях з метою рекламування будь-яких товарів чи послуг) та/або повідомлень, що мають ознаки зловмисних викликів та/або надсилаються в шахрайських цілях.
Для тих, хто бажає відправляти SMS комерційного характеру своїм клієнтам, партнерам чи співробітникам, Київстар пропонує скористатися послугою SMS-розсилки, надсилаючи текстові повідомлення з альфанумеричних імен з метою:
- інформування про акції, індивідуальні знижки, спеціальні пропозиції;
- надсилання новин, анонсів заходів, запрошень;
- надсилання звітів про виконання замовлень, бронювань, реєстрацій;
- привітання зі святами, особливими подіями тощо.
Наші абоненти, які користуються послугою відправки текстових повідомлень (SMS) з метою спілкування з рідними та друзями, не відчують жодних змін.
SMS Спам – це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) абонента умисно та/або масово надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве обладнання, крім повідомлень оператора, провайдера щодо надання телекомунікаційних послуг або органів державної влади у випадках, передбачених законодавством, а також надсилання повідомлень про проведення акцій, розіграшів, конкурсів, надання послуг, продуктів, товарів, які не замовлялися, повідомлень із пропозиціями щодо поповнення особового рахунка, що надходять не від оператора, які неможливо зупинити й якими завдається моральна та/або матеріальна шкода споживачеві та/або операторові, провайдерові.