COVID-19
Від початку спалаху COVID-19 в Україні у березні 2020 року компанія Київстар зайняла активну позицію у боротьбі із наслідками та надала допомоги суспільству на суму близько 80 мільйонів гривень, з яких 30 мільйонів — пряма благодійна допомога.
У співпраці з БФ «Твоя опора» Київстар у 2020-му році закупив та передав 10 апаратів штучної вентиляції легень Savina 300 Select із розхідними матеріалами до них, 20 моніторів пацієнта Vista 120 та 6851 багаторазових захисних костюмів для медичних працівників у 30 опорних лікарень. Крім цього, у лютому 2021-го року компанія передала 12 опорним лікарням ще 55 кисневих концентраторів.
У перші місяці пандемії коронавірусу в Україні Київстар як телеком оператор зосередив зусилля на тому, щоб допомогти суспільству адаптуватися до реалій спілкування на відстані. Компанія нарахувала бонуси на роумінг для тих, хто вимушено залишився за кордоном, надала безкоштовні консультації від лікарів у додатку «Доктор онлайн» для абонентів усіх операторів, створила можливості для онлайн-навчання без плати за трафік та розробила комплексні рішення для дистанційних офісів. Усі абоненти могли безкоштовно телефонувати на гарячу лінію Міністерства охорони здоров’я та за запитом МОЗ отримували SMS-розсилку із інструкціями про правила безпеки в умовах пандемії.
Також Київстар підтримав медичних працівників — у березні та травні 2020-го року близько 70 тисяч медиків отримали по 150 гривень бонусів на мобільний зв’язок, більшість з них — двічі. Крім цього, на три літніх місяці 2020-го року їм було надано доступ до безлімітного мобільного інтернету.
Компанія приділила особливу увагу здоров’ю співробітників — майже 80% персоналу з березня 2020-го року працює віддалено. Ті, для кого така форма роботи неможлива, забезпечені корпоративним транспортом та засобами індивідуального захисту, а офіси компанії були адаптовані з урахуванням правил безпеки під час пандемії COVID-19 та карантинних обмежень. Усі співробітники можуть отримати матеріальну допомогу у разі виявлення коронавірусної хвороби. Окрім того, від початку пандемії компанія організувала майже півтори тисячі ПЛР-тестів для співробітників у приватній лабораторії.